השוק

ענקית הסופרמרקטים קונה מותג טלוויזיה: מי קיבלה 2.3 מיליארד דולר?

וולמארט רוכשת את יצרנית הטלוויזיה Vizio תמורת 2.3 מיליארד דולר במזומן. המהלך הוא הצעה להגביר את עסקי הפרסומות עם הרווחים הגבוהים של קמעונאית הענק
מערכת ice | 
וולמארט (צילום shutterstock)
ענקית הקמעונאות הבינלאומית וולמארט תרכוש את מותג הטלוויזיות Vizio תמורת 2.3 מיליארד דולר, או 11.50 דולר למניה, במזומן. קמעונאית ה-Big Box הודיעה על הרכישה כשדיווחה על רווחיה ברבעון הרביעי.
מניית Vizio, שזנקה לאחר שפרסמו לראשונה דיווחים על העסקה בשבוע שעבר, נסגרה ביום שלישי במחיר של 11.08 דולר לאחר רווח נוסף של 16%. וולמארט ורשת המחסנים Sam's Club שלה היו זה מכבר מוכרים גדולים של מכשירי Vizio. אבל ברכישת החברה, וולמארט הציגה את הפוטנציאל להגביר את עסקי הפרסומות שלה באמצעות מערכת ההפעלה SmartCast של Vizio, המאפשרת למשתמשים להזרים תוכן נתמך פרסומות בחינם על הטלוויזיות שלהם.

בזמן שהוא דוחף לרווחים גבוהים יותר, ענק הקמעונאות ניסה להרחיב את עסקי המדיה שלו Walmart Connect, שמגיע עם שולי רווח גדולים יותר ממכירת מצרכים או ביגוד. מכירות הפרסום של המגזר צמחו ב-22% ברבעון הרביעי.
"אנו מאמינים שמערכת ההפעלה הממוקדת בלקוח של VIZIO מספקת חוויות צפייה נהדרות בנקודות מחיר אטרקטיביות. אנחנו גם מאמינים שזה מאפשר עסק פרסום רווחי שמתרחב במהירות", אמר סת' דאלר, סגן נשיא בכיר ומנהל הכנסות ראשי של וולמארט U.S., בהצהרה. המהלך מגיע כשוולמארט מנסה להתחרות בפלח ההולך וגדל של אמזון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה