השוק

ג'יי פי מורגן אובד עצות: למי ישלם 350 מיליון דולר?

הבנק הגדול בארה"ב ניצב במרכזה של פרשה, במסגרתה נטען כי לא העביר מידע על עסקאות שביצע למערכות הפיקוח. על פי מסמכים שהוגשו ל-SEC, הבנק ישלם את הסכום לשני רגולטורים ומנהל מגעים מתקדמים עם רשות שלישית. בנוסף, עדכנו כי הם מתמודדים עם "איומים ותביעות ממשיות ברוסיה"
מערכת ice | 
ג'יי.פי. מורגן (צילום flickr/ Gideon Benari)
הבנק הגדול בארה"ב, ג'יי.פי מורגן, מעריך היום (שבת) כי יידרש לשלם יותר מ-350 מיליון דולר ליישב תביעה של הרגולטורים בארה"ב על כך שלא העביר מידע על עסקאות למערכות הפיקוח. על פי מסמכים שהוגשו אמש לרשות ניירות ערך האמריקנית (SEC), הבנק ישלם את הסכום לשני רגולטורים ומנהל מגעים מתקדמים עם רשות שלישית.
"החברה הבחינה בעצמה שעסקאות מסוימות ומידע מחטיבות ההשקעה והמסחרית לא הוזנו לפלטפורמות הפיקוח והמעקב", נמסר בהודעה לתקשורת. ג'יי.פי מורגן הודיע כבר בנובמבר כי הוא משתף פעולה עם החקירות בנוגע להעברת כל המידע הנדרש לרשויות. בתוך כך, הדגיש כי לא זוהו כל התנהלות לא ניאותה מצד העובדים או פגיעה בלקוחות או בשוק.
בתגובה על חשיפת הפרשה, חיזקו בבנק את הפיקוח וכמעט סיימו לעבור על המידע שלא הוזן למערכות. בג'יי.פי מורגן עדכנו גם כי הם מתמודדים עם "איומים בתביעות ותביעות ממשיות ברוסיה בדרישה לתשלומים על עסקאות שהחברה לא יכולה לבצע, ואף פטורה מלבצע תחת חוקי הסנקציות", ולפיכך ייתכן שהנכסים שמחזיק הבנק במדינה יוחרמו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה