בחירות 2022

רוביק דנילוביץ': "הייתי איש של מפלגת העבודה. התפכחתי"

ראש העיר באר שבע נתן ראיון בתכנית של אראל סגל בערוץ, שם סיפק מספר אמירות מעניינות
מערכת ice |  2
רוביק דנילוביץ', ראש עיריית באר שבע (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ', התארח בתכניתו של אראל סגל בערוץ 14 "הדו"ח של אראל", ושם דיבר על כמה סוגיות וביניהן סוגיית המשילות בנגב, מעמד המורים והשוטרים במדינה והשינוי שעבר בעמדותיו הפוליטיות. כך הוא דיבר על מצבה של ישראל בעת הנוכחית: "תשמע אני רואה את האתגרים אני רואה את הזדמנויות – אני מאוד אוהב את המדינה שלי, מאוד אוהב את המדינה שלי, אני שליחה של מדינת ישראל בנגב. אני לא שייך לאף מפלגה, לא עושה סיבוב פוליטי על אף אחד ונחמץ ליבי".
 
"אנחנו נמצאים באירוע לאומי דרמטי וזה לא ימין, זה לא שמאל ואף אחד לא מבין שאנחנו במסע התפוררות של החברה הישראלית. זה מתחיל במשילות וביטחון אישי וזה נמשך לגבי הרבה מאוד תחומים: שאף אחד לא רוצה להיות מורה או מורה, שוטר או שוטרת, משהו לא טוב קורה לנו", המשיך דנילוביץ'.
 
בהמשך, ראש העיר באר שבע חשף כאמור את התהליך שעבר בנוגע לדעותיו הפוליטיות ואלו הדברים שהוא אמר: "אני עברתי מסע של התפכחות. אני הייתי איש של מפלגת העבודה עד שנת 2018. בגיל 21-22 הייתי יושב בראש 'משמרת הצעירה'. אני לא אשכח, מיד אחרי הסכמי אוסלו שהיינו בטוחים שהשלום פרץ ויש מזרח תיכון חדש ובאמת האמנו. אני לא אשכח שהזמינו אותנו לעזה, נפגשתי עם ערפאת. אני הבנתי עם השנים שמדובר ברוצח שלא רוצה שלום. אני התפכחתי, אבל לצערי חלק ניכר במפלגת העבודה ובשמאל הישראלי לא הבינו שמשהו לא טוב קורה. הסכמי אוסלו נכשלו".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא, ממש לא התפכחת
    gri 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פשוט הבנת מה נותן לייקים והפכת לפאשיסט ישראלי טיפוסי
    סגור
  • 1.
    קרנף
    מזיג 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה לא התפכחתה,אתה פשוט מיישר קו עם השקר הישראלי.
    סגור