בחירות 2022

ח"כ וולדיגר מגבה את סמוטריץ': "השב"כ התרשל לפני 27 שנה"

אחרי שסמוטריץ' עורר עליו ביקורת ציבורית על דבריו בגנות השב"כ ונגד מורשת רבין, מצטרפת אליו כעת חברת מפלגתו   
דוד זולדן |  3
ח"כ מיכל וולדיגר, יו"ר שדולת בריאות הנפש (צילום אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
ח"כ מיכל וולדיגר מהציונות הדתית: "סמוטריץ' אמר את כל מה שכולנו יודעים - שהשב״כ תרם למזער את חלקו, זאת כמובן מבלי לעשות כל הנחה לרוצח הנתעב". וולדיגר משגרת מסר של גיבוי ותמיכה ביו"ר מפלגתה והודפת את הביקורת שנמתחת על ח"כ בצלאל סמוטריץ', שטען אמש כי השב"כ עודד את רצח ראש הממשלה יצחק רבין ז''ל.
וולדיגר הביעה פליאה: ''לא ברורה לי ההתקפה על סמוטריץ'. האיש אומר את כל מה שכולנו יודעים - שהשב"כ התרשל לפני 27 שנה ואף תרם למצער את חלקו, זאת כמובן מבלי לעשות כל הנחה לרוצח הנתעב. קחו אחריות הוא אומר ולשמאל - תפסיקו להאשים ציבור שלם, ציבור שהוא חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל וכואב את הרצח לא פחות''.
"לא המילים הקשות גרמו לרצח ראש הממשלה, אלא רוצח שפל בדמות יגאל עמיר", אמר סמוטריץ'. ''מי שכשל בשמירה עליו הם לא אנשי הימין והציונות הדתית, לא המתנחלים, אלא שירותי הביטחון שלא רק כשלו בשמירה עליו, אלא גם השתמשו במניפולציות חסרות אחריות שעד היום לא נחשפו במלואן כדי לעודד את הרוצח לבצע את זממו", זעם סמוטריץ'. 
ח"כ עמיחי שיקלי מהליכוד, שותפו של סמוטריץ' לקואליציה העתידית חלק על דבריו וטען: "לומר שהם עודדו את הרצח, זה לא מחובר לקרעקע המציאות ואני לא מקבל את האמירה. זה מופרך, זה מנותק מהמציאות. עם כל הביקורת, האמירה הזו לא שייכת".
שר הביטחון בני גנץ הגיב לאמירתו של ח"כ בצלאל סמוטריץ', שלפיה גורמי הביטחון עודדו את יגאל עמיר, ואמר כי "מי שרצח את רבין - היה הרוצח המתועב יגאל עמיר", אמר גנץ. ''מי שהסיתו ויצרו את אווירת ההסתה הם מנהיגי הציבור. ומי שניסה לשמור על רבין, הפיק את הלקחים ומבצע את תפקידו בשמירה על אישי ציבור באופן מסור ומקצועי הוא שירות הביטחון הכללי. ההאשמות כלפי השב"כ הן קונספירציה שדינה להימחק מהשיח ולא להינשא על ידי מנהיגי ציבור ושרים בכירים לעתיד''.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יתולעת (ל"ת)
    מכלוף 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    לא נשכח את דברי הבלע המזעזעים של הסמוטריצ'ים ועוזריהם
    צרויה שלום 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ההיסטוריה יודעת היטב מי לחץ על ההדק ומי הסית.
    סגור
  • 1.
    מי שליבה את האש היה בן גביר ואבן יאיר ולא השב"כ
    ישראלי 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סמוטריץ חזור בך מכיוון שהתביעה על הוצאת דיבה בדרך אליך .אתה קטן וחצוף ושקרן ולכן אסור שתהיה בממשלה
    סגור