בחירות 2022

סקר בחירות דרמטי: לפיד ממשיך לצמצם מרחק מנתניהו

הסקר האחרון של כאן 11 לפני רגע האמת ביום הבחירות ביום שלישי הקרוב מציג תמונה צמודה במיוחד, כאשר גוש נתניהו מגיע ל-60 מנדטים בלבד, בעוד יש עתיד של יאיר לפיד צומחת ל-24 מנדטים
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי, אבשלום ששוני)
הספירה לאחור לקראת המדגמים ביום הבחירות שייערך ביום שלישי הקרוב, 1 בנובמבר, כבר נמצאת בשיאה, כאשר כאן 11 פרסמו הערב (חמישי) את סקר הבחירות האחרון שלהם לפני רגע האמת והציגו תמונה שמעידה על קרב צמוד במיוחד.
על פי הסקר, שערך סוקר כאן חדשות דודי חסיד ומכון קנטאר, גוש נתניהו נתקע על 60 מנדטים, כאשר הליכוד מגיע ל-31 מנדטים, הציונות הדתית של איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' מגיעים ל-14 מנדטים וממוקמים כמפלגה השלישית בגודלה עם שלושה מנדטים מעל המחנה הממלכתי של בני גנץ וגדעון סער, ש"ס עם 8 מנדטים ויהדות התורה משלימה 60 מנדטים לגוש נתניהו עם 7.
 
מנגד, יש עתיד בראשותו של ראש ממשלת המעבר, יאיר לפיד, מגיעה ל-24 מנדטים ורחוקה 7 מנדטים בלבד מהליכוד ונתניהו, המחנה הממלכתי כאמור עם 11 מנדטים, ישראל ביתנו עם 6 מנדטים, העבודה גם היא עם 6 ומרצ משייטת הרחק מאחוז החסימה לעבר חוף מבטחים עם 5 מנדטים. לעומת זאת, חד"ש-תע"ל ורע"ם באזור המסוכן עם 4 מנדטים בלבד.
 
מתחת לאחוז החסימה, בל"ד מתחזקת מעט בדרך ל-2.2% מהקולות, הבית היהודי של איילת שקד עם 2% בלבד, המפלגה הכלכלית של ירון זליכה עומדת על 1.4% וצעירים בוערים של הדר מוכתר מעט מתחת, עם 1.3%.
  
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפרזנטור יהיר לפיד מצליח עם קול סמכותי- להגיד כלום
    ארנון תל-אביבי 10/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבועה התל-אביכית סוגדת לאלוהי ה"לחם ושעשועים" (תראו את בתי-הקפה , התורים בנתב"ג , הג'יפונים , הקניות בדיוטי-פרי ) . כמו ימי רומא האחרונים - לא רואים את הברברים המשתלטים על גבולות המדינה וחותרים תחת עצם קיומה. הבועה התל-אביכית מנתקת עצמה מהשורשים העמוקים של 3,400 שנות יהדות . מעדיפה להיות כמו עלה שניתק מהענף ובדרכו הקצרה להתעופף לקרקע להיות שם מדרס ולהרקב - בזמן הקצר הזה הבועה התל-אביכית צוהלת "אני חופשי" כמו עלה נידף ברוח.
    סגור