בחירות 2022

העבודה מנגישה את מצע המפלגה: בקרוב בתא הדואר שלכם

מפלגת העבודה החלה היום בשליחת 650,000 עותקים של חזון מפלגת העבודה המלא לכנסת ה-25. החזון כולל מצע מפורט עם התייחסות למעל מ-25 תחומים וסוגיות ליבה
דוד זולדן |  1
מרב מיכאלי העבודה (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
בין הפרקים הקיימים במצע, שאת כתיבתו הוביל ח"כ גלעד קריב, כלולים: ביטחון, שלום ויחסי חוץ; מדיניות תקציב מרחיבה; מדיניות דיור והבטחת קורת גג בת השגה; שוויון מגדרי - "הצווארון הוורוד", אימהות יחידניות ומאבק באלימות המגדרית; משבר האקלים - הגנת הסביבה ופיתוח בר-קיימא; משפחות צעירות; דמוקרטיה; קידום השוויון לקהילה הגאה ומאבק בלהטב"קופוביה; קידום חיים משותפים. מהלך זה נועד לעודד שיח מעמיק - גם בישורת האחרונה של מערכת הבחירות.
יו"ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי: "יש הרבה מפלגות שמדברות על דמוקרטיה, אבל יש מפלגה אחת בגוש שאשכרה מיישמת אותה ועושה אותה בכל הכוח. ואין דבר דמוקרטי יותר מלהגיד בצורה הכי פתוחה וגלויה על מה אנחנו נאבק ומה ההבטחות שלנו לציבור בכל תחום ותחום בחיים. מי שרוצה להוריד את יוקר המחיה, לחיות בביטחון אמתי ובשלום, לאפשר חינוך, בריאות ומעטפת סוציאלית טובה יותר לילדות ולילדים, להזדקן בכבוד, לקבל שוויון ולממש את הזכות הבסיסית לחופש, למפלגת העבודה יש את התשובות להכל. מפלגת העבודה היא היום יותר מתמיד- שני ניצחונות בפתק אחד. גם כל הערכים שנמצאים במצע המצוין שלנו וגם הבטחה של ממשלת תקווה".
מרכז כתיבת המצע, יו"ר ועדת החוקה, חוק ומשפט, ח"כ הרב גלעד קריב: "מצע מפלגת העבודה נכתב על ידי שורה ארוכה של מומחים, נשות אקדמיה, ארגוני חברה אזרחית וכמובן חברות וחברי הסיעה. הוא משקף מפת דרכים מפורטת ואסטרטגית להצעדת החברה הישראלית קדימה בכל תחומי החיים. אנחנו מאמינים שהציבור שישראלים רבים לא שואלים רק את השאלה 'במי לבחור?' אלא גם 'במה לבחור?', המצע הוא התשובה- תכנית העבודה שלנו לכנסת ולממשלה הבאה".
מנכ"ל מפלגת העבודה, ניר רוזן: "דווקא בזמנים האלה, בתקופה שבה כל מה שעולה על 32 תווים פשוט לא קיים, אנחנו במפלגת העבודה מתעקשים להתייחס לבוחרים ולבוחרות (שלנו ושל מפלגות אחרות) ברצינות. אנחנו מתעקשים שהציבור חכם וחכמה, בוחר ובוחרת על פי עקרונות ואמונות ולא על פי פופוליזם וגימיקים. הציבור הישראלי נבון ואנחנו מאמינים שההצעות שלנו לסדר היום הולמות את רצונותיו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היתה תיבת דואר?
    צפוני 10/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדבר הראשון שעשיתי שניה אחרי הכתבה, היא להעלים את תיבת הדואר שלי, ועל זה נאמר, ברוך שפטרני.
    סגור