בחירות 2022

דרעי בדרך לפגישה עם הרב מאזוז במטרה לזכות בתמיכה בש"ס

אחרי שגפני ובכירי הליכוד התקבלו בברכה אצל הרב מאזוז, גבר הלחץ בסביבתו של יו"ר ש"ס שביקש גם הוא לקבל ניצוצות של תמיכה וחלק מעוגת התמיכה המפורשת או המרומזת של הרב מאזוז, שפרש את חסותו על יריבו לשעבר אלי ישי 
דוד זולדן | 
אריה דרעי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יו"ר ש"ס עושה את דרכו למעונו של הרב מאיר מאזוז ראש ישיבת "כיסא רחמים" הנחשב לאחת הדמויות הרבניות המשפיעות בציבור החרדי-ספרדי. 
אמש ביקר אצל הרב מאזוז הרב דוד יוסף הנחשב לאיש אמונו של יו"ר ש"ס ואחת הדמויות המשפיעות בש"ס בעיקר מאחורי הקלעים. המהלך של דרעי התבקש לאחר שהרב מאזוז קיבל ברצון ואף בירך פוליטיקאים מהליכוד וגם את את ח"כ משה גפני מיהדות התורה ואף הסכים להצטלם עמם כאות לתמיכה מרומזת. כעת מבקש דרעי באמצעות הרב יוסף להתקבל אף הוא אצל הרב מאזוז ולזכות לתמיכה ואם לא לתמיכה אז לתמונה ואם לא לתמונה אז לפחות לאייטם על עצם הפגישה שתעביר מסר לתומכיו כי הרב מאזוז תומך במישרין או בעקיפין בש"ס.
לקראת הבחירות לכנסת העשרים, לאחר פרישת אלי ישי מש"ס והקמת מפלגת "יחד - העם איתנו", הרב מאזוז הוכר כמנהיגה הרוחני של המפלגה, אך היא לא עברה את אחוז החסימה. המפלגה נרשמה לבחירות לכנסת ה-21 (2019) אך פרשה לפני מועד בחירות והודיעה על תמיכה ביהדות התורה.
אחרי שגפני התקבל בברכה אצל הרב מאזוז, גבר הלחץ בסביבתו של יו"ר ש"ס שביקש גם הוא לקבל ניצוצות של תמיכה וחלק מעוגת התמיכה המפורשת או המרומזת של הרב מאזוז שפרש את חסותו על יריבו לשעבר אלי ישי. 
כזכור, במאי 2022 התבטא הרב מאזוז בחריפות כלפי שרי ממשלה ואמר שהם גרועים מהנאצים. מאוחר יותר פרסם הודעה לפיה דבריו הוצאו מהקשרם.  
מלשכתו של הרב מאזוז נמסר בתגובה: "אני מקבל בשמחה כל מי שנמצא בגוש הימין בשווה ומטרתנו היא לחזק את כל הגוש בכל הכוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה