בחירות 2022

הדר מוכתר במסר לאיילת שקד: "יא סאחית"

יו"ר "צעירים בוערים" פרסמה סטורי שלה מבלה במסיבה, שם היא לא שכחה לשחרר עקיצה לעבר שרת הפנים
מערכת ice | 
הדר מוכתר (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
הדר מוכתר ממשיכה בקמפיין בחירות אינטנסיבי, למרות שעל פי הסקרים היא נמצאת רחוק מאחוז החסימה. הפעם, מוכתר בחרה לחזור לקהל היעד שלה, צעירי ישראל ופרסמה סטורי שלה מבלה במסיבה. בתיעוד, יושבת ראש מפלגת "צעירים בוערים" תופסת מיקרופון וצועקת "איילת שקד! יא סאחית, איפה את?". סביר להניח שלא נראה את השתיים משתפות פעולה בקרוב.
 
מעבר לקריאה לעבר שרת הפנים ויושבת ראש מפלגת "ימינה", מוכתר צולמה גם שרה לצלילי שירו של עומר אדם "נמס ממך", כאשר היא נראית מזמרת בחברת צעירים "אמרת שאת נותנת, לי את הלב שומרת". בנוסף לסטורי, הפוליטיקאית הצעירה פרסמה תמונה שלה מאותו האירוע עם הכיתוב: "מרימים אצלכם במסיבות! אין על הצעירים בישראל!! אוהבת אתכם. מי בא למסיבת יום הולדת שלי ב 16.10?".
מוכתר תקפה לאחרונה מספר פוליטיקאים בכירים, כאשר פרסמה סטורי באינסטגרם אותו היא התחילה עם האימרה "בואו נדבר על פוליטיקאים שקרנים" והיא פותחת עם גדעון סער וטוענת: "שקר זה לקבל את משרד השיכון והבינוי בזמן שהמפלגה שלך מקבלת ערבויות בסך 2 וחצי מיליון שקלים מאיש נדל"ן". את שמו של איש הנדל"ן היא כמובן לא מפרסמת, אלא ישר ממשיכה להאשים את סמוטריץ': "שקר זה להיות שר התחבורה בזמן שהמפלגה שלך מקבלת ערבויות בסך מיליון שקלים מיבואן רכב". משם היא עברה הלאה ללפיד, ששם היא מיעטה במסירת פרטים אף יותר: "שקר זה לדבר על רפורמה בייבוא בזמן שהמפלגה שלך קיבלה ערבויות מהבעלים של שסטוביץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה