בחירות 2022

קטי שטרית במתקפה על רם בן ברק: "תתבייש, חצוף"

התבטאותו המעליבה של ח"כ רם בן ברק לנתניהו ממשיכה לעורר הדים וזעם רב במערכת הפוליטית
דוד זולדן |  3
רם בן ברק (צילום רועי כץ)
יו״ר השדולה לבריאות הנפש ומניעת אובדנות חה״כ קטי שטרית (הליכוד): "רם, מחלת נפש היא לא קללה. היא לא עלבון. היא לא כלי לניגוח פוליטי. ‏כיו״ר השדולה לבריאות הנפש אני פוגשת מאות אנשים בישראל המתמודדים עם מחלה נפשית. שנים שהם נלחמים בסטיגמה ולצערי בעקבות אמירות כאלה הם יתביישו עוד קצת, בגללך! תתבייש לך. חצוף!".

כזכור, מוקדם יותר ח"כ רם בן ברק תקף את נתניהו: "מבינים שיש לו בעיות נפשיות כאלו ואחרות". בן ברק התייחס בריאיון לחיים הכט ברדיו קול רגע לפגישת העדכון בין לפיד לנתניהו ותקף את יו"ר האופוזיציה: "מאוד שמחתי לראות שבצד הנכון של השולחן יושב ראש הממשלה לפיד ומצד השני יו"ר האופוזיציה נתניהו, זה מאוד הרגיע אותי. האיש לא נתן גיבוי לשרים שלו כשהיה ראש ממשלה, לא נתן קרדיט, קשה לו במצבים האלה. אנחנו מבינים שיש לו בעיות נפשיות כאלה ואחרות. כל זמן שהוא באופוזיציה, הכל בסדר".
קודם לכן, תקף גם את ח"כ איתמר בן גביר, על רק עלייתו להר הבית, ואמר כי "איתמר בן גביר לא צריך להיות בכנסת, הוא ח"כ לצערי. אחד הדברים החמורים שבנימין נתניהו עשה זה הכשרתו והכנסתו לכנסת, זה חמור מאוד. חורבן הבית היה בגלל אנשים כמו בן גביר ודומיו, שהם אמנם צמים ובוכים, אבל בגלל אנשים כמוהו יצאנו לגלות ארוכה מאוד. השיח המפלג והרעיון המשיחי, שלעשות פרובוקציות ולגרור למלחמות גוג ומגוג, הוא משהו שיכול לגרום לנו לקטסטרופה".
 
בעקבות דבריו, התנצל בן ברק ואמר: "ההתבטאות שלי כי אי התייצבותו של ראש האופוזיציה נתניהו לפגישות עדכון עם רה״מ ‎לפיד כמתחייב, נובעת מבעיות אישיות, אינה במקומה ועל כך אני מתנצל".
כזכור, רק לפני כשבועיים טען ח"כ בן ברק באירוע "שבתרבות" בבאקה אל-ערב'יה כי "הליכוד יש לו אידיאולוגיה ואני יכול להתווכח איתה, זה בסדר גמור, אבל יש את הביביזם. הביבזים לא לגיטימי. אני לא אשב עם ביבי. כשביבי לא יהיה גם הביביזם ילך אתו".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא שווה
    סמיון 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא שווה יריקה.פשוט אשכנזיפט מתנשא עד כדי טמטום.זה מה שגרוע מסוג האנשים האלו שחושבים שהם ארופאים. חתיכת פרימטיבי של חכ"
    סגור
  • 2.
    בן ברק אמר דברים הגיוניים
    שמואל ד' 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הדברים שבן ברק אמר נשמעים הגיוניים ונכונים. לא מבין למה הרעש הזה נגדו. קטי שטרית נשמעת לי בעייתית. סגנון הדיבור שלה לוקה בחסר.
    סגור
  • 1.
    לא מאמין
    אליפז התימני 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מאמין שהאיש המשתלח והמגעיל הזה בכיר בשב"כ
    סגור