בחירות 2022

איתמר בן גביר זועם: "המצב הזה לא יכול להימשך"

איתמר בן גביר תומך בציוץ בפעולות צה"ל ומערכת הביטחון, בהתחמקות מאזכור הממשלה והקואליציה 
מערכת ice |  1
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
מבצע עלות השחר אשר נמשך כבר ביומו השלישי, מציב את חברי הכנסת מן האופוזיציה בדילמה. מצד אחד עולה הצורך לתמוך בכוחות הביטחון ובמבצע היזום מצידנו, מצד שני עולה החשש להביע תמיכה ולהעניק בטעות קרדיט לקואליציה ולראש הממשלה לפיד. עם הדילמה התמודד גם יו"ר הליכוד נתניהו שעבר הבוקר תדרוך בטחוני עם רה"מ לפיד.  ביציאה מהתדוך הצהיר כי הוא "מעניק גיבוי לממשלה" אבל גם שהוא "נתן כמה עצות מנסיונו". 
איתמר בן גביר, יו"ר עוצמה יהודית, שמר בציוץ שפרסם לפני שעה קלה על התמקדות בפרגון לכוחות הביטחון ולצבא. "מאות טילים נורים מעזה על מדינת ישראל, ברוך השם ללא נפגעים. המצב הזה לא יכול להימשך, חייבים לחזור לחיסולים הממוקדים המוצלחים מהימים האחרונים ולמוטט את הטרור. תנו לצה"ל לנצח!!!".

אבל בן גביר לא עסוק רק בלתמוך אלא גם בלתקוף, ופתח בחילופי אש משל עצמו עם יו"ר מרץ החדשה-ישנה זהבה גלאון. שביקרה אותו. גלאון אמרה הבוקר "נדרשת מידה בלתי נתפסת של חוסר אכפתיות מתושבי המדינה וניצול חופש הפולחן בשביל ללכת לעשות עכשיו פרובוקציות ולחמם עוד גזרה ביטחונית. זה בדיוק מה שנתניהו עושה באמצעות בן גביר ברגעים אלה". בן גביר לא נשאר חייב והגיב "‏‎בסוף כל כניעה, התרפסות וחיבוק לשונאי ישראל יושבת זהבה עם מקלחת של שקרים שהחליטה לקחת את הצד של האויב".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לך תעשה צבא קודם אחרי זה תהיה יועץ בעניני לחימה,אפס (ל"ת)
    טוני המרוקאי 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור