דיגיטל וטק

מהפכה במוצרי החלב בישראל: דנונה מצטרפת לפודטק הישראלי

חברת וילק חתמה על הסכם עם ענקית המזון הבינלאומית. בעבר הובילה השקעה של 12.5 מיליון שקל. השלב הבא: שיתוף פעולה שמטרתו מחקר ופיתוח של שומנים המופקים מתאים ומיוצרים בטכנולוגיה של החברה. היעד: הערכת ההתאמה של הרכיבים לפורמולות של תחליפי חלב לתינוקות

מערכת ice | 
חלב (צילום pixabay)
הערב (ראשון) דווח על הסכם שני של חברת וילק (Wilk) עם ענקית המזון העולמית דנונה. במסגרת ההתקשרות הוסכם כי הצדדים ישתפו פעולה לתקופה של עד שנתיים בביצוע פעילויות מחקר ופיתוח אנליטי של שומנים המופקים מתאים ומיוצרים בטכנולוגיה של החברה.
מטרת המחקר המשותף הינה להעריך את התאמתם של הרכיבים לפורמולות רגילות של תחליפי חלב לתינוקות. נוסף על כך, מטרת ההסכם המשותף היא להעריך את הדרישות הרגולטוריות עבור הרכיבים, לטובת מסחור הרכיבים בטריטוריות שונות בעולם אשר לגביהן יסכימו הצדדים.
 
דנונה היו משקיעים בלבד עד כה בטכנולוגיה של חברת הפודטק הישראלית וכעת הם ממש הופכים להיות שותפים טכנולוגיים, מה שמאוד ימנף את היכולות הטכנולוגיות של וילק. כזכור, בחודש אפריל האחרון ענקית מוצרי החלב העולמית, דנונה, הודיעה כי תוביל השקעה של כ-12.5 מיליון שקל בחברה. 
וילק היא חברת פוד-טק ישראלית שנחשבת אחת מחברות בודדות בעולם, שמחזיקות בטכנולוגיה לייצור רכיבי חלב מתורבת (ייצור המבוסס על תאים חיים של בעלי חיים), והראשונה בתחום שיצאה להנפקה ציבורית. אחת המשקיעות הנוספות בחברה היא טרה. דירקטוריון החברה הודיעה לאחרונה על מינויה של ד"ר רונית קורן כיושבת ראש החברה. 
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה