דיגיטל וטק
PayPal בבשורה ללקוחות: אלה החידושים שנכנסים לתוקף ב-2024
החברה השיקה שישה חידושים בשנה הקרובה, מדובר בחוויות תשלום חדשות, פלטפורמת מכירה חדשות לסוחרים, אפליקציה חדשה שתספק אפשרות cash back לצרכנים ועוד. בנוסף, Venmo מציגה שיפורים חדשים המאפשרים לעסקים קטנים מקומיים להתגלות ולצמוח
באירוע שנערך בחמישי בערב הכריז המנכ"ל החדש של PayPal העולמית - אלכס כריס, על שישה חידושים שמשיקות PayPal ו-Venmo בשנה הקרובה.
PayPal מציגה חוויות תשלום חדשות, פלטפורמת מכירה חדשות לסוחרים, אפליקציה חדשה שתספק אפשרות cash back לצרכנים ועוד. בנוסף, Venmo מציגה שיפורים חדשים המאפשרים לעסקים קטנים מקומיים להתגלות ולצמוח.
PayPal הודיעה כי מדובר בפיילוט שמביא לשוק התשלומים באשראי ברשת מספר חידושים במטרה לחולל מהפכה במסחר באמצעות התאמה אישית מונעת בינה מלאכותית (AI) עבור סוחרים וצרכנים כאחד. במהלך ההרצאה המרכזית ב-PayPal Look First, אלכס כריס, נשיא ומנכ"ל, הציג: חווית תשלום חדשה לחלוטין ב-PayPal שמזרזת באופן קיצוני את היציאה לצרכנים ומסייעת לסוחרים להמיר עסקאות כמו שלא היו מעולם.
Fastlane על ידי PayPal, חווית תשלום אורח מהירה וחכמה יותר באופן דרמטי; קבלות חכמות, המעניקות ללקוחות המלצות פרסונליות בינה מלאכותית מסוחרים כדי לגרום להם לחזור; פלטפורמת ההצעות המתקדמות של PayPal, כך שסוחרים יכולים לספק הצעות רלוונטיות, מותאמות אישית, בזמן אמת לצרכנים ולהניע יותר מכירות; אפליקציית צרכנים של PayPal שהומצאה מחדש המעניקה לקונים דרכים חדשות להרוויח כסף בחזרה וסיבות נוספות להשתמש ב-PayPal; וכן, הפרופילים העסקיים המשופרים של Venmo, כך שעסקים קטנים יכולים למצוא לקוחות חדשים ולרתום אותם ולהצמיח את העסקים שלהם.
עם המסחר הדיגיטלי שצפוי לעלות על 6 טריליון דולר ב-2024, סוחרים זקוקים לדרכים חדשות ומתקדמות להאיץ את הצרכנים דרך התשלום בצורה חלקה שמצמצמת אובדן מכירות. בנוסף, צרכנים מחפשים ללא הרף למתוח את התקציבים שלהם ולקבל כמה שיותר תמורה בזמן הקניות. קנה המידה הגלובלי ומערך הנתונים הנרחב של PayPal, בשילוב עם העוצמה של AI, יספקו את הדור הבא של ערך עבור צרכנים וסוחרים כאחד.
סוחרים מפסידים במכירות מכיוון שתהליך התשלום לאורחים הוא איטי ומסורבל כאחד. בנוסף לכך קונים לא מרבים להיכנס או להירשם בזמן הגלישה. בנוסף לכך, קונים לא מרבים להיכנס או להירשם בזמן הגלישה, וכשהם מוכנים לבצע צ'ק-אאוט, עליהם למצוא את הסיסמה שלהם, לעדכן את פרטי כרטיס האשראי שלהם או את כתובת המשלוח שלהם. PayPal מציגה חוויית תשלום אורח חדשה בלחיצה אחת שסוחרים המשתמשים בפלטפורמה של PayPal יוכלו להציע לקונים שלהם, ולאפשר להם לבצע רכישה מהירה וללא כאבים.
אלכס כריס, מנכ"ל PayPal מציג את החידושים לשנת 2024, צילום: יח"צ
זה אומר שלקוחות פשוט שומרים את המידע שלהם עם Fastlane כדי לבצע צ'ק-אאוט בהקשה אחת בלבד. אין שם משתמש או סיסמה לזכור, אין מידע אישי לעדכן ואין צורך לשתף כרטיס אשראי עם עסקים בכל רחבי האינטרנט. PayPal ערכה פיילוט זה וראתה תוצאות מוקדמות מדהימות.
כאשר צרכנים קונים ב-PayPal, הם יקבלו קבלה המאפשרת להם לא רק לעקוב אחר הרכישה שלהם, אלא גם לרתום את הבינה המלאכותית כדי לחזות מה הם עשויים לרצות לקנות בשלב הבא מאותו סוחר. כתוצאה מכך, כעת סוחרים יוכלו לכלול המלצה מותאמת אישית יחד עם הצעת תגמול כספי בחזרה על הקבלה.
PayPal גם ממנפת הצעות מבוססות בינה מלאכותית המבוססות על נתוני התנהגות קונים, בשילוב עם קנה המידה של מה ש-PayPal יכולה לראות ברחבי האינטרנט. באמצעות AI מותאם אישית, PayPal מעניקה לכל סוחר בגודלו את הכוח להיות אחד הקמעונאים הגדולים בעולם.
כיום, כאשר צרכנים קונים באינטרנט, החוויה שלהם כוללת מודעות שנוצרו על ידי התנהגות הגלישה שלהם בלבד, מה שעלול להיות לא רלוונטי ומתסכל. בתגובה, PayPal תשתמש בתובנות ייחודיות של לקוחות כדי לבנות פלטפורמת הצעות מתקדמות דינמית, מותאמת אישית, המעניקה לסוחרים את היכולת להגיע ללקוחות על סמך מה שהם קנו בפועל באינטרנט, עד ליחידת שמירה במלאי (SKU) והמוצר הבודד. . לפלטפורמת הצעות חדשה ומבוססת ביצועים זו יש פוטנציאל להשתמש בבינה מלאכותית כדי לארגן ולנתח נתונים מעסקאות סוחר בשווי של כמעט חצי טריליון דולר ברחבי העולם.
כיום, כאשר צרכנים קונים באינטרנט, החוויה שלהם כוללת מודעות שנוצרו על ידי התנהגות הגלישה שלהם בלבד, מה שעלול להיות לא רלוונטי ומתסכל. בתגובה, PayPal תשתמש בתובנות ייחודיות של לקוחות כדי לבנות פלטפורמת הצעות מתקדמות דינמית, מותאמת אישית, המעניקה לסוחרים את היכולת להגיע ללקוחות על סמך מה שהם קנו בפועל באינטרנט, עד ליחידת שמירה במלאי (SKU) והמוצר הבודד. . לפלטפורמת הצעות חדשה ומבוססת ביצועים זו יש פוטנציאל להשתמש בבינה מלאכותית כדי לארגן ולנתח נתונים מעסקאות סוחר בשווי של כמעט חצי טריליון דולר ברחבי העולם.
הפלטפורמה גם תאפשר לסוחרים להתאים הצעות ללקוחות, והסוחרים ישלמו רק על ביצועים, לא על הופעות או קליקים. עבור צרכני PayPal, זה אומר שהם יקבלו הצעות רלוונטיות יותר ויותר הזדמנויות לזכות בפרסים. בנוסף לכך, לקוח לא חייב לשתף את הנתונים שלו עם סוחרים אחרים כדי להתאים אישית את חווית הקניה, כך שיכול להצטרף או לבטל.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה