דיגיטל וטק

סם אלטמן מחזר אחר משקיעים: זו הסיבה לכך

מנכ"ל מיזם OpenAI סם אלטמן מחזר אחר משקיעים כדי לגייס מיליארדים עבור ייצור השבבים של החברה כדי לנצל את הכספים להקמת רשת מפעלים ייעודיים לייצור מוליכים למחצה
מערכת ice | 
סם אלטמן, מנכ"ל OpenAI (צילום shutterstock)
מנכ"ל OpenAI סם אלטמן מחפש אחר משקיעים כדי לגייס מיליארדים עבור ייצור השבבים של החברה, כך מדווח בבלומברג. מטרת גיוס הכספים היא להקים רשמת מפעלים ייעודית כדי ליצור מוליכים למחצה. לפי העיתון האמריקני הנפוץ אלטמן נמצא בשיחות עם מספר מיליארדרים במטרה להבטיח מימון להקמת מפעל ייצור השבבים.
פרויקט זה כרוך בשיתוף פעולה עם חברות מובילות על מנת ליצור שבבים לייצור מוליכים למחצה. מטרתו של אלטמן היא להקים רשת גלובלית של פקודת מוליכים למחצה המחייבת גיוס של עשרות מיליארדי דולרים.
המחסור במוצרים המסוגלים לייצר שבבים מתקדמים מאלץ את אלטמן להתחרות בענקיות התעשייה כמו אפל, ודורש גיבוי משמעותי ממשקיעים עם כיסים עמוקים המוכנים לכסות עלויות. היוזמה של אלטמן עולה בקנה אחד עם הביקוש הגובר לשבבים במגזר הרכב וסיכוני סחר גיאופוליטיים מסוכנים.
המיזם אותו שואף אלטמן לבנות מתבסס על מעבדי שבבים שיספקו סוגים שונים של מעבדים, דבר שהופך את הפרויקט לרב גוני ומתואם לדינמיקה המתפתחת של תעשיית המוליכים למחצה בשנים אלו בהן התחום מתפתח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה