דיגיטל וטק

נפלאות הבינה המלאכותית: כך חברה הקמעונאות וולמרט משתדרגת

וולמארט תשלב יכולות בינה מלאכותית למנוע החיפוש שלה, במטרה לאפשר ללקוחותיה חוויית ניווט טובה יותר, הכוללת רשימת אישית של מוצרים שהלקוח מחפש לרכוש. היכולת תעבוד באמצעות שירות Microsoft Azure Open AI

מערכת ice | 
וולמארט (צילום shutterstock)
החברה הקמעונאית והמסחרית הגדולה בעולם - וולמארט, תשלב יכולות בינה מלאכותית ג׳נרטיבית למנוע החיפוש שלה. זאת במטרה לאפשר ללקוחותיה חוויית ניווט טובה יותר, הכוללת רשימת אישית של מוצרים שהלקוח מחפש לרכוש. היכולת תעבוד באמצעות שירות Microsoft Azure Open AI.
בפאנל שנערך בדאבוס במסגרת הפורום הכלכלי העולמי, אמר סאטיה נאדלה על שילוב OpenAI: "המטרה היא להפוך את Azure למקום עבור כל אחד וכל מי שחושב על AI. כל אחד מהמוצרים של מיקרוסופט ישלב חלק מיכולות הבינה המלאכותית שישנו את היכולות שלו".
יכולות החיפוש מבוססות הבינה המלאכותית הג׳נרטיבית יוטמעו באפליקציה של וולמארט ב-iOS, אנדרואיד ובאתר האינטרנט שלה. היכולת החדשה נועדה להבין את ההקשר של חיפוש המשתמש, כך הוא יקבל תשובות לשאלות ספציפיות והמלצות מותאמות אישית.
למשל, הורה שמחפש לעשות מסיבת חד קרן לילד שלו, במקום לבצע חיפושים רבים לבלונים, מפיות ואביזרים נוספים עם הציור מתאים, פשוט יכול לבקש מהמערכת ״תעזור לי לתכנן מסיבת יומולדת באווירת חד קרן לבת שלי״ וכך למצוא את המוצרים התואמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה