דיגיטל וטק

אמזון משיקה פיצ'ר חדש: כך תוכלו לקבל המלצות מותאמות אישית

ענקית הטק מרכזת כל ספר שאי פעם רכשתם במסגרת אתר האינטרנט הפופולרי, בין אם הוא דיגיטלי, פיזי או ספר אודיו. האוסף המרכזי "הספרים שלך" מציג את הקטלוג האישי במלואו, ולהפיק רשימת הצעות על סמך הרכישות הקודמות. ניתן להשתמש במסננים שונים, כגון מחבר, ז'אנר וסדרות
מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום יוטיוב/ Tech Vision)
אמזון משיקה תכונה חדשה, שמרכזת כל ספר שאי פעם רכשתם במסגרת אתר האינטרנט הפופולרי - בין אם הוא דיגיטלי, פיזי או ספר אודיו - לתוך אוסף מרכזי אחד שניתן לחיפוש. התכונה החדשה, שנקראת "הספרים שלך", מאפשרת למשתמש למיין את כל הכותרים שברשותו תוך מתן המלצות על סמך הרכישות הקודמות.
הכרטיסייה הראשית "ספרייה" מציגה את כל קטלוג הספרים האישי, שבו אפשר לחפש בהתבסס על מסננים שונים, כגון מחבר, ז'אנר וסדרות. יש גם כרטיסייה לספרים שמורים הכוללת כל ספר שאי פעם רכשתם באמזון. "הספרים שלך" יכול לספק גם המלצות. המשתמשים יכולים להפעיל את התכונה "Discovery Mode", ואמזון תפיק המלצות על סמך הספרים שהמשתמש רכש.
החברה מציעה המלצות מתחת לרשימת הספרים השמורים שלך, שאותן תוכל למיין באמצעות כמה מסננים שונים. בכל הנוגע לארגון ספרי קומיקס דיגיטליים ומנגה, אמזון משלבת אותם במסנן "Kindle ebook", מה שהופך אותם לקשים הרבה יותר למיון. היעדר כלים ייעודיים לארגון קומיקס ומנגה לא הופך את המעבר מהאפליקציה לטוב יותר. כך ש"הספרים שלך" תצטרך לבצע כמה התאמות בדרך לכוון את עצמה לכלל הקהלים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה