דיגיטל וטק

חברת הסייבר "סיגניה" במינוי חדש: זה סמנכ"ל התגובה לאירועי סייבר

חברת הסייבר "סיגניה" הודיעה כי סמנכ"ל התגובה לאירועי הסייבר החדש הינו שהם סימון. סמנכ"ל התגובה החדש שהם סימון: "מטרתי היא לוודא שסיגניה תישאר בחוד החנית בתחום הגנת הסייבר ותמשיך להגן על לקוחותיה הן מפני האיומים הקיימים"
מערכת ice | 
האקר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
היום (שני), הודיעה חברת הסייבר "סיגניה" על מינוי חדש בתפקיד סמנכ"ל התגובה לאירועי הסייבר. על פי החברה, שהם סימון הינו המינוי הנבחר ברוב קולות. במסגרת תפקידו, צפוי סימון לעמוד בראש צוות עולמי של מומחים המסייעים לארגונים להתמודד עם התקפות סייבר מתוחכמות, כולל מתקפות כופרה, ריגול תאגידי, גניבה פיננסית ומתקפות סייבר שנעשות על ידי מדינות.
עברו המקצועי של שהם סימון מרשים ביותר. סימון בעל ניסיון וידע רב בתחום הסייבר והמודיעין למעלה מ-20 שנה. מלבד זאת, סימון שירת כ-24 שנים בצה"ל בתפקידים שונים, האחרון שבהם הוא מנהל חממת החדשנות של המטה הכללי וראש ענף שיטות לחימה באגף התכנון.
 



רם אלבוים, מנכ"ל סיגניה, בירך על המינוי החדש: "שהם מגיע אלינו לאחר שירות צבאי מגוון ורב שנים, שבו צבר ניסיון עשיר בעולמות הסייבר. הניסיון הרב והחזון האסטרטגי שהפגין עד כה יאפשרו לסיגניה לקדם את יכולות התגובה שלנו לאירועים, ויחזקו את יכולות החברה במתן פתרונות אבטחת סייבר מתקדמים".

שהם סימון, סמנכ"ל התגובה לאירועי הסייבר: "מטרתי היא לוודא שסיגניה תישאר בחוד החנית בתחום הגנת הסייבר ותמשיך להגן על לקוחותיה הן מפני האיומים הקיימים, והן תמצא פתרונות ייחודיים וחדשניים להתמודד עם איומים עתידיים שמציב לנו הנוף הדינמי בתחום הסייבר".

שהם סימון, סמנכ"ל התגובה לאירועי סייבר של חברת "סינגיה". קרדיט צילום: יחצ

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה