דיגיטל וטק

גיוסים של 4.7 מיליון דולר: הפיתוח המהפכני של סנסורז

חברת סנסורז, הודיעה כי היא מגייסת 4.7 מיליון דולר על מנת לפתח פלטפורמה אלחוטית ראשונה בענף עבור רשתות 4G/5G פרטיות. מנכ"ל החברה:"מתרגשים לשתף פעולה עם משקיעים מסדר גודל זה"
 
מערכת ice | 
סנסורז (צילום ים בן טוב)
חברת Sensorz, המספקת פלטפורמה לניטור אלחוטי מבוססת AI (WOP), משלימה סבב גיוס 'סיד' בהובלת AnD Ventures ו-Singtel Innov8 על מנת לקדם את אסטרטגיית השוק שלה.
כיום, מספר רב של חברות משתמשות ברשתות פרטיות של 4G/5G כדי להשיג איכות גבוהה, Latency נמוך ותשתית אלחוטית אמינה ליישומים הקשורים לחיבור ולניידות. השקעתן ברשתות אלו היא משמעותית ותפגע בעסקים במידה רבה במקרים של אי הפעלה של ביצועים אלה.
זהו הסיבה לכך שמעקב קבוע, תובנות מצב זמן אמת ופורנזיקה ממוחשבת הם חיוניים לפרויקטים כאלה. בין הגופים שממשיכים לאמץ רשתות פרטיות נמנים מתקני ייצור (תעשייה 4.0), מרכזי לוגיסטיקה, נמלים, שדות תעופה, רכבות, כריית מינרלים, רפואה ואזורים שונים.
השוק של פיתוח רשתות אלחוטיות פרטיות דור 4/5 בארגונים גדל במהירות וצפוי להגיע, על פי מספר רב של דוחות שוק, למעל 11.5 מיליארד דולר ב-2028 לעומת 2 מיליארד כיום.
זהו אינו נתון מפתיע במיוחד מאחר וחברות גדולות בעולם כמו אמזון, גוגל, מיקרוסופט, נוקיה, אריקסון, סמסונג, ואנטגרטורים גלובליים כמו WIPRO, HCL, NTT, אקסנצ'ר ודלויט משקיעים בצורה אסטרטגית בשוק זה.
את הצוות הטכני של Sensorz מוביל זיו נוס (שותף מייסד והCTO) בעל ניסיון עמוק בתחום האלחוטי, שפעל כמנכ"ל טכני בחברות שונות ובהן Intucell שנרכשה על ידי סיסקו בסכום של כ- חצי מיליארד דולר.
לאור התרחבות תופעת המכשירים האלחוטיים והטכנולוגיות האלחוטיות החדשות - ניהול רשתות אלחוטיות הולך ונהיה מורכב יותר. רשתות אלחוטיות פרטיות, שממוקדות  לארגונים גדולים, דורשות אבטחת רשת ואמינות גבוה וסנסורז מספקת מענה ממוקד לצרכים אלו.
במהלך ה-18 החודשים האחרונים, Sensorz.io פיתחה ובדקה את הפלטפורמה והפעילה אותה בהצלחה עבור מספר ספקיות תקשורת בינלאומיות וגורמי ממשל. Sensorz מתמקדת בהקמת שותפויות עם אינטגרטורים וערוצי שיווק רלוונטיים המציעים שירותי תכנן, הטמעה וניהול של רשתות פרטיות דור 4/5 וגם עם שותפים טכנולוגיים המציעים ציוד לרשתות פרטיות.
מאיר פרידלנד, המייסד והמנכ"ל של Sensorz.io, אמר: "אנו מתרגשים לשתף פעולה עם משקיעים מסדר גודל זה שיעזרו לנו להמשיך ולפתח את הפלטפורמה הייחודית שלנו עבור תעשיית הרשתות האלחוטיות הפרטיות הגדלה במהירות. אנו מאמינים ששוק הרשתות הפרטיות האלחוטיות בניצנים שלו ושצוות הפיתוח המיומן שלנו מוכן ליישם בהצלחה את אסטרטגיית השיווק שלנו".
"חברת Sensorz מספקת מענה ייחודי לאחד האתגרים הגדולים בשוק של כמה מיליארדי דולרים בשנה. אין לנו ספק שזה הדבר הגדול הבא בתחום", אומר אריאל כהן, שותף בקרן ההון סיכון And Ventures
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה