דיגיטל וטק

יוסף חדאד נגד מנסור עבאס: "נאלץ להתפתל מקצת לחץ"

לאחר דבריו האמביוולנטים של יו"ר רע"מ, מנסור עבאס, שטען תחילה כי על הפלגים הקיצוניים להניח את נשקם ומיהר לתקן כי היחידה שתעשה זאת היא מדינה פלסטינית, פעיל ההסברה יוסף חדאד יצא נגדו ואמר: "כמה חבל שמנסור עבאס לא מסוגל אפילו לעמוד מאחורי אמירה חשובה"
מערכת ice |  1
יוסף חדאד (צילום ביחד ערבים זה לזה)
בסוף השבוע, התראיין יו"ר רע"מ, מנסור עבאס, לערוץ התקשורת האמריקאי ה-CNN. עבאס קרא בין היתר להנהגת הפלגים הקיצוניים: "להניח את נשקם", וקיבל מבול של ביקורות מהעולם הערבי שטוענות לבגידתו בעזה. יו"ר המפלגה מיהר לתקן את דבריו וטען כי "המדינה הפלסטינית היא זו שתפרק את הפלגים מנשק – כי מי ששולט בנשק זו המדינה".
מי שלא פסחו בביקורת כנגדו היו השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שכינה אותו תומך טרור, ונראה כי גם פעיל ההסברה הערבי – ישראלי, יוסף חדאד. בציוץ ששיתף ברשת X ובאינסטגרם כתב: "כמה חבל שמנסור עבאס לא מסוגל אפילו לעמוד מאחורי אמירה חשובה של מנהיג ערבי ישראלי נגד הטרור הפלסטיני, ומיד נאלץ להוציא הבהרות ולהתפתל מקצת לחץ".

טוען כי דרושה מנהיגות "אמיתית ואמיצה שתפעל לשותפות ישראלית", הציוץ של חדאד (קרדיט: אינסטגרם)
חדאד הוסיף כי על החברה הערבית –ישראלית לקבל "מנהיגות אמיתית ואמיצה שתפעל לשותפות ישראלית ולמען החברה שלנו ולמען המדינה", עוד הוא כותב שחשוב לחסל את הטרור הפלסטיני וכי הגיע הזמן למנהיגות שלא תפחד להגיד בקול ברור: "גאים להיות ערבים וגאים להיות ישראלים", בדיוק כפי שהוא בעצמו מזדהה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האם לבנון הצליחה לפרק את חיזבאללא מנשקו, למה כאן יצליחו (ל"ת)
    מפוקח 12/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור