דיגיטל וטק

שחקן חדש בשוק הרכבים החשמליים? ענקית הטכנולוגיה בהודעה דרמטית

ענקית הטכנולוגיה שיאומי, הודיע כי היא מגבירה את המאמצים לכניסה לשוק הרכבים החשמליים וכעת מכריזה כי תתחיל בייצור המוני כבר בשנה הקרובה
מערכת ice | 
רכב חשמלי (צילום unsplash)
תאגיד הטכנולוגיה שיאומי, מוכר בישראל בעיקר בשל הסמארטפונים פרי יצירתו או הקורקינטים החשמליים. רק לאחרונה דווח כי החברה משקיעה מאמצים על מנת להיכנס לשוק הרכבים החשמליים.
כעת, דווח כי החברה נוקטת בצעדים על מנת לזרז את המהלך וכיוצא מכך, החברה נערכת לייצור המוני כבר בשנה הקרובה. על מנת להגיע ליעד הזה, החברה הגדילה את צוות המחקר והפיתוח שלה לכ-3,000 חברים והיא ממתינה נכון לעכשיו, לאישור רגולטורי של הרשויות בסין למפרט הרכב הקרוב שלה, שפורסם באתרים ממשלתיים.
 שיאומי עושה התקדמות אסטרטגית בשוק הרכב החשמלי התחרותי, שם היא מתמודדת עם שחקנים מבוססים כמו Nio ו- Li Auto. הצגת מכונית הסדאן SU7, הכוללת טכנולוגיית לידאר אופציונלית, מסמנת את מחויבותה של שיאומי למערכות נהיגה אוטונומיות.
 
ליי ג'ון, מנכ"ל שיאומי, העביר את המיקוד שלו מהשקעה דרך Shunwei Capital לתחרות ישירה עם השקעות קודמות כמו Nio ו-Xpeng Motors. ציר זה הוא מהלך משמעותי על פי מכון המחקר Gasgoo Auto.
אנליסטים בבלומברג אינטליג'נס רואים בהתרחבות של שיאומי למגזר הרכב החשמלי אסטרטגיית גיוון משמעותית מעבר לפורטפוליו מוצרי האלקטרוניקה המסורתיים שלה. התקדמות החברה במיזם חדש זה זוכה למעקב צמוד של משקיפים בתעשייה המזהים את האתגרים והפוטנציאל של שילוב טכנולוגיות מתקדמות במרחב הרכב. ונכון לעכשיו החשש מכניסתה של החברה לענץ הוביל לירידה של כמעט % במחיר המנייה שלה היום (שלישי).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה