דיגיטל וטק

מניית אמזון ירדה ב-2.3%: זו הסיבה לצניחה המפתיעה בבורסה

ג'ף בזוס, הבעלים של אמזון, ימשיך למכור מניות מהחברה? ב-CNBC דיווחו כי המיליארדר מתכוון למכור 8-10 מיליון ממניות אמזון, בשווי של כמיליארד דולר, והמניה ירדה ב-2.3% עם הסגירה בבורסה

מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום shutterstock, יוטיוב/ CNN)
הבורסה בוול סטריט נסגרה אמש (שלישי) במגמה שלילית. מדד הנאסד"ק נופל בכ-0.7%, הדאו ג'ונס נחלש ב-0.2%, ומדד ה-S&P 500 יורד ב-0.3%. בתוך כך, מניית אמזון שנמצאת בבעלותו של ג’ף בזוס  ירדה ב-2.3%, אחרי שדווח ב-CNBC כי היא תימכר באופן "אגרסיבי".
על פי הדיווח, בזוס עשוי למכור עד 8 מיליון עד 10 מיליון מניות, שיסתכמו במניות בשווי של מיליארד דולר בערך. זה מגיע לאחר שבזוס מכר מניות אמזון בכ-240 מיליון דולר בשבוע שעבר, והעסקאות סומנו כתרומות לעמותות. 
לא ברור למי בזוס תרם את המניות. אף נציג מטעם בזוס לא הגיב מיד לידיעה. בזוס - הוא האדם השלישי בעושרו בעולם, עם שווי נקי של כ-170 מיליארד דולר, לפי בלומברג - עדיין מחזיק בכ-988 מיליון מניות של אמזון, שמסתכמות בכמעט 10% מהמניות בחברה.
מאז שפרש מתפקיד המנכ”ל של אמזון ב-2021, בזוס האיץ את תרומות הצדקה שלו, ואמר שהוא מתכנן לתת הרבה מהונו במהלך חייו. בזוס וארוסתו לורן סאנצ’ס התחייבו לתת 100 מיליון דולר למאמצי ההתאוששות במאווי לאחר שריפות קטלניות שהרסו את האי בהוואי. 
מוקדם יותר החודש הודיע ​​מייסד ויו”ר אמזון כי הוא מתכנן לעזוב את סיאטל ולעבור למיאמי, מה שיאפשר לו להיות קרוב יותר להוריו, ולבייבי החדש שלו - Blue Origin, חברה פרטית של בזוס שמפתחת מנועים רקטיים וטילי שיגור לחלל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה