דיגיטל וטק

עוד לא שדרגתם את מערכת ווינדוס? הסיבה שכדאי לכם למהר

עדכון חדש של חברת מיקרוסופט מודיע כי בקרוב כבר לא תאפשר למשתמשי ווינדוס 7 ו-8 לשדרג בחינם למערכות ווינדוס 10 ו-11. ההחלטה התקבלה כבר בשנת 2016, אך נאכפת בפועל רק עכשיו
מערכת ice | 
מיקרוסופט (צילום unsplash, Magma Images)
אם עד כה בחרתם להמשיך להשתמש במערכת ההפעלה ווינדוס 7 או 8, במקום לשדרג לגרסאות 10 או 11, אולי כדאי שתחשבו על כך שוב. לפי פרסום חדש של מיקרוסופט, בקרוב היא כבר לא תאפשר למשתמשי המערכות הישנות לשדרג לחדשות בחינם, כפי שאפשרה עד כה.
ההודעה על השינוי מגיעה בהפתעה יחסית, היות שכבר משנת 2016 אמרה שתפסיק לאפשר את השדרוג החינמי אך לא אכפה זאת בפועל. כמו כן, בהתבסס על כך שמרבית המשתמשים במערכות ווינדוס כבר עשו את השדרוג ממזמן, לא ברור מה המניע להחלטה המהירה של החברה.
 
לצד זאת, לאחר ביטול השדרוג החינמי, מסתמן כי עדיין תוכלו לשדרג בחינם מ-10 ל-11. עם זאת, בישראל היום מדווחים כי ישנם רבים שנמנעים מכל בעקבות דרישות חומרה קפדניות במעבר בין הגרסאות. יותר מכך, מתברר כי ווינדוס תמשיל לתמוך במערכת ווינדוס 10 רק עד 2025. 
ברקע ההחלטה הזו, החברה עובדת בימים אלו על גרסה מספר 12 לווינדוס, וזו צפויה לכלול כלי בינה מלאכותית, אם כי לא ברור באילו דרכים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה