דיגיטל וטק

מהפכה בעולם התיירות: כך תתכננו חופשות באמצעות בינה מלאכותית

Guide to Europe מכריזה על חידוש פורץ דרך בתחום תכנון הנסיעות: Travis, כלי תכנון לנסיעות שמופעל באמצעות בינה מלאכותית, מספק כעת מסלולי טיולים ממוטבים על בסיס העדפות הלקוח, קרבה של אטרקציות, תמהיל ייחודי של נתוני ביקורת, שעות פעילות ומשתנים קריטיים נוספים
מערכת ice | 
הזמנת חופשה (צילום shutterstock)
Guide to Europe מכריזה על חידוש פורץ דרך בתחום תכנון הנסיעות: Travis, כלי תכנון לנסיעות שמופעל באמצעות בינה מלאכותית, מספק כעת מסלולי טיולים ממוטבים על בסיס העדפות הלקוח, קרבה של אטרקציות, תמהיל ייחודי של נתוני ביקורת, שעות פעילות ומשתנים קריטיים נוספים. 
Travis, שמשתמש באלגוריתם AI גנרי מתקדם, מציע מבחר חסר תקדים של אטרקציות וממטב את המסלולים במטרה לספק חוויות נסיעות חלקה. הצ'אטבוט מספק יותר מאשר תכנון קונבנציונלי, על ידי כך שהוא משלב את השירותים הטובים ביותר, בהתאמה אישית להעדפות הלקוח ולביקורות. כך המשתמשים יכולים להציג ולהזמין טיול שלם במסגרת תהליך הזמנה פשוט אחד.
לדברי ד"ר הלגי הלגסון, ראש ה-AI ב"Guide to Europe" והוגה הרעיון של Travis, "אנחנו שמחים להציג צ'אטבוט שמחולל מהפכה באופן שבו אנשים מתכננים את הטיולים שלהם. Travis מאפשר למשתמשים לקיים אינטראקציות ולחפש את הטיול המושלם באמצעות שפה טבעית. אין צורך אפילו לציין יעד; ניתן פשוט להזין את החוויות הרצויות כמו מזג אוויר, אזור או תרבות. Travis יכול לחסוך זמן ולמנוע לחץ על ידי כך שהוא מאפשר ללקוחות להזמין במהירות טיולים שמתוכננים לעילא, בביטחון מלא".
הלגי מוסיף: "Travis הוא לא רק כלי לתכנון מסלולים; מדובר בפתרון שמשנה את כללי המשחק. באמצעות כמות עצומה של נתונים, הוא מתכנן את הטיול שלכם לפרטי פרטים, בדרך אשר עולה על יכולות אנושיות, הן מבחינת הדיוק והן מבחינת המהירות. לא מדובר רק בהזמנת הטיול – מדובר בהפיכת הטיול למושלם".
לסיום אומר הלגי: "עם ההשקה של השירות החדשני הזה, Guide to Europe מבססת את עמדתה בחזית הטכנולוגיה של התיירות ומציעה ממד חדשה לחלוטין בתחום תכנון הנסיעות, כמו גם באיתור ובהזמנה של חופשות באירופה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה