דיגיטל וטק

הילד מכור לגיימינג וקיבלתם חיוב מופרז? עכשיו יש פתרון

הקץ לרכישות לא מורשות של ילדים במשחקי וידאו: ענקית הגיימינג Xsolla משיקה פיצ'ר בקרת הורים במשחקי וידאו. יאפשר להורים לנהל את הגישה של ילדיהם לתשלומים דיגיטליים, בתהליך רכישה אמין ומאובטח
מערכת ice | 
כיסאות גיימינג (צילום unsplash, פלאש 90)
71% מהילדים מתחת לגיל 18 משחקים במשחקי וידאו, מה שמעמיד את הארנק של ההורים בסכנה. לא אחת, מתבצע תשלום מקוון ע"י הילדים במהלך משחק וידאו במובייל או במחשב, כמו למשל ברכישות בתוך המשחק, ללא אישורם או ידיעת ההורים.
Xsolla, ענקית המסחר העולמית בתחום משחקי הווידאו, מכריזה על פתרון שישים קץ לתופעה: משיקה פיצ'ר בקרת הורים, שיאפשר להורים שכבה נוספת של אימות, כדי להבטיח תשלומים בטוחים בזמן המשחק, ולמפתחים – מכירה ישירה למשתמש, קרי להורים.

הפיצ'ר פותח במסגרת שותפות של Xsolla עם חברת PRIVO Privacy Vaults Online, מובילה עולמית בתהליכי תקינה ובפתרונות בתחום פרטיות מקוונת של ילדים ובניהול זהויות מקוונות של ילדים.
הפיצ'ר, בקרת הורים, יאפשר להורים לנהל את הגישה של ילדיהם לתשלומים דיגיטליים, ולהגן עליהם מפני רכישות לא מורשות, ע"י שיפור האמינות והאבטחה של הרכישה. פתרון זה מטפח חוויית משתמש ידידותית לילדים, מונע מחלוקות עם ההורים, ומצייד את ההורים ביכולת פיקוח ובקרה על הרכישות הדיגיטליות.
גם עבור קהל מפתחי המשחקים, מדובר בבשורה אשר תאפשר להם לייצר חווית משחק בטוחה ומאובטחת לכל הקהלים, ללא קשר למיקומם או גילם. היא תסייע להם בשמירה על חוקי הגנת הפרטיות לילדים, כולל קטינים, ותאפשר מערכת מאובטחת ויעילה של תשלומים שמתממשקת בצורה יעילה עם מגוון השירותים והפתרונות של Xsolla, כגון Xsolla Pay Station, Web Shop, Game Sales. כך, מפתחי משחקים יוכלו להתמקד ביצירת משחק מרתק ומסקרן, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים ביותר של אבטחת מידע והגנה על הפרטיות עבור השחקנים שלהם ברחבי העולם.
אנטון זלנין, מנהל מוצר ראשי בתחום פינטק בחברת Xsolla: "המסירות שלנו היא מעבר לשיפור חוויית המשחק, אנו פועלים ליצירת טרנספורמציה בונה, ככל שהתעשייה מתרחבת בהתמדה. שיתוף הפעולה שלנו עם PRIVO מדגיש את המחויבות שלנו לחזק את אבטחת המסחר במשחקי וידאו עבור מפתחים ויוצרים, תוך נקיטת צעדים משמעותיים לקראת הגנה והעצמת הורים וגיימרים צעירים ברחבי העולם".
"PRIVO מקדמת בברכה את הצעדים שננקטים על ידי Xsolla כדי לספק להורים שליטה על תשלומים מקוונים תוך מתן אפשרות לילדים לשחק ולעסוק באינטרנט", אמר דניס ג. טיילו, מנכ"ל PRIVO. "הגנה על פרטיות ילדים ושקיפות לגבי הרגלי ההוצאות המקוונות של ההורים חיוניים יותר ויותר לבניית אמון". 
פיצ'ר בקרת הורים ישולב בחבילת הפתרונות והמוצרים של Xsolla, ונחשף לאחרונה מעל במת כנס Gamescom, כנס המשחקים המוביל בעולם למשחק וידאו ומחשב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה