דיגיטל וטק

האטה בשוק מכירת הטאבלטים: השינוי של אפל יביא לצמיחה מחודשת?

לאור האטה במכירות הטאבלטים, באפל מתכננים להשיק מסך משודרג במטרה שיוכל להחליף מחשב נייד. האייפד פרו יעבור מתיחת פנים רצינית לקראת ההשקה שלו ב-2024
מערכת ice | 
אייפד של אפל מחובר למטען (צילום LoKan Sardari / Flickr)

על רקע האטה משמעותית במכירות בשוק הטאבלטים, מתכננים באפל להשיק מסך משודרג לאייפד פרו של החברה במטרה שיוכל להחליף מחשב נייד לקראת ההשקה ב-2024. כך דווח ב"בלומברג". על פי הדיווח האייפדים הראשונים בהם צפויים שינויים הם אלה שלא עברו שינויים מהותיים מאז 2018. מכשירים אלה יאובזרו במסך OLED, אותם מסכים שאפל משתמשת בהם באייפונים. מסכים אלה אמורים לספק בהירות גבוהה וחדה יותר מהקודמים ויכללו בנוסף צ'יפ M3 המתקדם של אפל, שדומה לצ'יפ שקיים בחלק ממחשבי החברה.

בנוסף לכך מתכננת אפל להשיק גם גרסה חדשה ל- Magic Keyboard, מגן מסך לאייפד המשמש גם כמקלדת חיצונית אשר אמורה להיות דומה לזו של המחשבים הניידים של אפל ותאפשר למשתמשים להשתמש באייפד כמו שמשתמשים בכל מחשב נייד.

כזכור, משתמשים רבים אשר ניסו לעבור משימוש במחשב נייד לאייפד, דיווחו כי מערכת ההפעלה של האייפד עדיין לא מספקת תמיכה מלאה לכל היישומים, בדומה למחשב נייד. שדרוג זה מגיע לאור ירידה מתמדת במכירת הטאבלטים מאז פרוץ הקורונה ב-2020 ואפל מקווים לשנות מגמה זו בקרוב.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה