דיגיטל וטק

כבר ניסיתם כריך עם רעל נמלים? AI סיבכה את הרשת הזו

אף שרשת סופרמרקטים ניו-זילנדית ניסתה לסייע ללקוחות שלה להתמודד עם יוקר המחייה, האפליקציה החדשה שלה עלולה לעשות לא מעט נזק למשתמשים. אלו המתכונים הדוחים שהשירות החדש הציע
מערכת ice | 
בינה מלאכותית (צילום shutterstock)
רעיון יצירתי במיוחד של רשת סופרמרקטים ניו-זילנדית הצליחה לעורר התפלאות וסערה ברשת. לפי הגארדיאן, הרשת השיקה לאחרונה אפליקציה מבוססת בינה מלאכותית במטרה לסייע ללקוחות שלה להתמודד יותר טוב עם יוקר המחייה. האפליקציה מאפשרת ללקוחות להזין את המרכיבים שיש להם בזמן נתון בבית וכך לקבל מתכונים שונים ויצירתיים שישלבו בין המרכיבים הקיימים - בלי הצורך לקנות נוספים.
עם זאת, באופן לא מאוד מפתיע היו כמה לקוחות שנהנו לעשות כמה דברים מעט שונים בעזרת השירות הייחודי, והוא הזנה של מוצרים שכלל אינם קשורים לעולם האוכל. היות שהאפליקציה די חדשה, היא הציעה תוצאות מעט דוחות ובהן תבשיל תפוחי אדמה בתכשיר דוחה יתושים, מתכון לייצור גז כלור, כריך עם רעל נמלים ועוד. יש לציין כי לפני כן לקוחות השתעשעו גם עם מוצרי וקיבלו תוצאות כמו מנת ירקות מוקפצת עם אוריאו.
מהרשת הגיבו לטרנד החדש והביעו צער על כך שישנם אנשים שמנצלים לרעה את השירות החדשני שנועד דווקא לסייע. לצד זאת הובטח כי ברשת ימשיכו לשפר את מנגנוני הבקרה במטרה שתוצאות מוזרות ומסוכנות מעין אלו לא יופיעו יותר. בין היתר ברשת ציינו כי השימוש באפליקציה הוא לבני 18 ומעלה, וכי הן לא מתחייבים שהבינה תניב ארוחה מזינה שתואמת אורח חיים בריא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה