דיגיטל וטק

סמסונג חושפת את הסמארטפונים החדשים: איזו גרסה תעלה 8,150 שקל?

סמסונג חשפה היום (רביעי) בסאול את הדור החמישי של הסמארטפונים המתקפלים שלה - Galaxy Z Flip 5 ו-Galaxy Z Fold 5. אז מה הבשורה החדשה וכמה יעלו לכם הגרסאות השונות?
מערכת ice | 
סמסונג גלקסי החדש (צילום Unsplash, סמסונג, shutterstock)
סמסונג חשפה היום (רביעי) בסאול, דרום קוראה, את הדור החמישי של הסמארטפונים המתקפלים שלה - Galaxy Z Flip 5 ו-Galaxy Z Fold 5. 
ה-Flex Hinge החדש מאפשר את חוויית הקיפול, תוך שהוא מציע עיצוב מאוזן וסולידי. בגזרת הצילום, סדרת המכשירים המתקפלים Samsung Galaxy Z מציגה מצלמה עם יכולות מתקדמות כמו FlexCam המאפשרות צילום מזוויות יצירתיות.
כמו כן, סדרת Samsung Galaxy Z מאפשרת ביצועים חזקים וסוללה אופטימלית המופעלת על ידי המעבד העדכני ביותר. במכשירים החדים אין בשורה משמעותית ששונה מהדורות הקודמים, אך הפליפ 5 בהחלט השתנה, כאשר המסך החיצוני שלו הוגדל מ-1.9 ל-3.4 אינץ'.
"סמסונג מחוללת מהפכה בתעשיית הסלולר עם טלפונים מתקפלים על ידי קביעת הסטנדרט ושיפור מתמיד של החוויה", אמר טיי-מון רו, נשיא וראש חטיבת Mobile eXperience בסמסונג. "המכשירים המתקפלים מספקים חוויה שלא ניתנת על ידי שום מכשיר אחר, ולאור כך יותר ויותר אנשים בוחרים בהם מידי יום.Galaxy Z Flip 5 ו-Galaxy Z Fold 5 הם המכשירים העדכניים ביותר שמעידים על המחויבות שלנו לענות על צורכי הלקוחות שלנו באמצעות טכנולוגיה חדשנית", הוא הוסיף.
ומה לגבי המחירים? אז המחירים עלו מעט מדורות הקודמים, כאשר ה-Galaxy Z Fold 5 יעלה לכם 6,799 שקל לגרסה הפשוטה ביותר של 256 ג'יגה בייט. על גרסת ה-512 ג'יגה בייט תאלצו לשלם 7,249 שקל, ואילו על הגרסה המתקדמת ביותר שכוללת 1 טרה בייט תשלמו סכום גבוה במיוחד של לא פחות מ-8,149 שקל.
ומה לגבי ה-Galaxy Z Flip 5? ובכן, המחירים שלו הרבה יותר שפויים, כאשר גרסת ה-256 ג'גה בייט תעלה לכם 3,999 שקל, ואילו כדי לרכוש את הגרסה המתקדמת יותר, של 512 ג'יגה בייט, תאלצו להיפרד מ-4,499 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה