דיגיטל וטק

מיקרוסופט זינקה בבורסה אחרי השקת אופציית ה-AI, כמה היא תעלה לכם?

מהיום תוכלו להטמיע מערכת מבוססת בינה מלאכותית בתוכנות האופיס של מיקרוסופט, תמורת 30 דולר לחודש. אלו הכלים החדשים לשימוש
מערכת ice | 
אקסל (צילום freepik)
לאחר שהודיעה במרץ האחרון שכלי הבינה המלאכותית (AI) יגיעו לתוכנות הפופולריות שלה, מיקרוסופט משיקה את אפשרות הפרימיום הראשונה לשימוש בכלים הללו, שתעלה 30 דולר לחודש. מניית מיקרוסופט זינקה במעל 5% לשיא חדש במסחר אתמול (שלישי) בעקבות החדשות. 
מה תקבלו עבור הסכום הזה, שאין בחינם בכלי ה-AI הזמינים כיום באינטרנט? מיקורוספט אומרת כי הכלי Microsoft Copilot יוכל להשתמש במודלים של large language כדי לנתח נתונים ביישומי אופיס השונים כמו Word ו-Excel.
במסגרת ההכרזה על ה-CoPilot אשר פיתוחו הובל על ידי מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, הסביר בועז ספיר, מנהל קבוצת המוצר: "למשל, במקרה של הצטרפות באיחור לפגישה, יוכל המוצר לסכם עבור המצטרף האחרון את הנאמר בה ולציין בפניו משימות או בקשות שהוכוונו אליו עד הנקודה בה הצטרף. בנוסף, הפיתוח החדש, עוזר למשתתפי הפגישה להפוך אותה ליותר יעילה, על ידי זיהוי נושאים פתוחים והצפת דעות שונות שעלו בפגישה".
  
במצגת מקוונת על התכונות החדשות של Copilot, מנהלי מיקרוסופט העלו את נטיית התוכנה לייצר תגובות לא מדויקות, אך הציגו זאת כמשהו שיכול להיות דווקא שימושי. כל עוד אנשים מבינים שהתגובות של Copilot עשויות לא לדייק בעובדות, הם יכולים לערוך את אי הדיוקים ולשלוח מהר יותר את המיילים שלהם.
לדוגמה, אם אדם רוצה ליצור אימייל המאחל לבן משפחה יום הולדת שמח, Copilot עדיין יכול להיות מועיל גם אם הוא מציג את תאריך הלידה הלא נכון. לדעת מיקרוסופט, עצם העובדה שהכלי יצר טקסט חסכה לאדם זמן מה ולכן היא שימושית. אנשים רק צריכים לנקוט משנה זהירות ולוודא שהטקסט אינו מכיל שגיאות.
מיקרוסופט השיקה גם את Bing Enterprise Chat המונע ע"י בינה מלאכותית עבור לקוחותיה העסקיים. ניתן להשתמש בכלי זה בין היתר למשימות כמו תמלול בזמן אמת וכתיבת העתקות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה