דיגיטל וטק

המחאה נגד הממשלה תפגע גם בכם: בהייטק יפילו אפליקציות

מחאת ההייטקיסטים הקימו את "מטה השיבוש הטכנולוגי", ולעת עתה הם שומרים על סודיות בנוגע לאופי פעילות המתוכננת ואילו אפליקציות ואמצעים טכנולוגיים יסבלו מהשיבוש
מערכת ice |  3
טיקטוק פייסבוק וזום (צילום Pexels, Freepik)
מלבד החסימה של רכבת ישראל שצפויה בסביבות השעה 16:30, כבישים בתל אביב נחסמים כבר משעה זאת ורחובות לא פתוחים למעבר רכבים בשל החסימה הלא חוקית של המוחים, אבל מתברר שיום השיבוש הזה יהיה שונה במובן אחר, הוא נכנס גם לממד הטכנולוגי.
במוקד מחאת ההיי-טק מוסרים כי במקביל למוקדי ההפגנות המרכזיים של המחאה נגד הרפורמה לתיקון מערכת המשפט, בכוונתם גם לקיים יום שיבוש מקביל במרחב הדיגיטלי, כזה שישפיע על הישראלים, גם אלו שתומכים ברפורמה וגם אלו שלא, מבחינה דיגיטלית.

על פי N12, לשם כך הקימו במחאת ההייטקיסטים את "מטה השיבוש הטכנולוגי", ולעת עתה הם שומרים על סודיות בנוגע לאופי פעילות המתוכננת ואילו אפליקציות ואמצעים טכנולוגיים יסבלו מהשיבוש.
"כמו ברחובות ובכבישים, המחאה צריכה להיות מורגשת גם במרחב הדיגיטלי. הצעדים ישפיעו, באופן חוקי, על אפליקציות ואתרים פופולריים של כל ישראלי - כדי שכל אזרח יהרהר, אפילו לכמה דקות ביום, בחורבן הדמוקרטיה שהממשלה מתכננת עבורו", מסר במחאת ההייטק.
במקביל, בפעילות משותפת של מחאת ההייטקסטים ואחים לנשק נחסמו הבוקר הכניסות לבורסה לניירות ערך בתל אביב. אלפי מוחים התאספו כבר ב 6:30 בבוקר בכיכר הבימה וצעדו יחד על שד' רוטשילד לכיוון הבורסה לני"ע.
המפגינים תלו שלטי ענק עם הכתובת "מצילים את הכלכלה" ושלט נוסף על לוח המדדים עם נתוני הפגיעה בפנסיות של אזרחי ישראל מאז החלה החקיקה האנטי דמוקרטית. על פי ניתוח שערכו במחאת הייטקיסטים יחד עם 'פורום הכלכלנים למען הדמוקרטיה', כל משפחה ישראלית הפסידה מתחילת קידום חוקי ההפיכה כ 81,466 ש"ח מהפנסיה! 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיבוש מערכות מחשב זה עבירה פלילי-בית סוהר!!!! (ל"ת)
    אורן 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • מי יכניס אותם לכלא? רשויות אכיפת החוק תומכות באנרכיסטים (ל"ת)
    אני 10 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נו באמת..
    אילי 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפליקציות פרטיות שאתה מוריד בחינם, תגיד תודה שמאפשרים לך להשתמש בפיתוחים שלהם..
    סגור