דיגיטל וטק

אתר בגדי הנשים שעוקץ ישראליות נחשף: "נעלמו וחסמו אותי, רמאות"

אתר ביגוד הנשים Young life, מציע הזמנות של בגדי נשים עד הבית. אלא שאחרי שההזמנה מתקבלת, מהאתר נעלמים מפני האדמה, לא עונים להודעות, המשלוח לא מגיע והכסף נעלם: "פשוט רמאות"
רעי שני |  1
בגדים (צילום pixabay)
קניות באינטרנט הפכו להיות דבר שבשגרה עבור הצרכנים הישראלים. מקניות בסופר, דרך מוצרי יד שנייה כאלה ואחרים. אבל השוק החזק ביותר בעולם ההזמנות האינטרנטיות הוא שוק האופנה. עוד ועוד אתרים מציעים שירות משלוחים של בגדים, הרבה מהמקרים של בגדי יוקרה. אבל עם האוכל בא התיאבון, ולא מעט מקרי עוקץ נרשמים באתרים הללו.
כך קרה גם לצעירה ישראלית העונה לשם גאיה, שטענה כי היא הזמינה מאתר Young life, אך לא רק שלא קיבלה את ההזמנה שלה בזמן, באתר הבטיחו לה כי היא תקבל זיכוי, אולם נעלמו לחלוטין. וזה ממש לא קרה רק לה.
גם בחורה בשם ניצן קליינר הגיבה בפייסבוק של אתר הבגדים וכתבה: "מזמינים מהם, הם מורידים את הכסף מהחשבון ולא מקבלים את המוצר וגם אף אחד לא עונה. פשוט רמאות". אגב, אם תנסו היום להכנס לאתר, תגלו שהכתובת נמחקה לגמרי והוא נחסם. מה גם, כשאנחנו מנסים לתפוס את האתר, אין שום מענה.
גאיה גוללה את הסיפור שלה עם האתר וכתבה: "ב-19 למאי ביצעתי הזמנה מעסק שנקרא יאנג לייף לאחר שקפץ לי כפרסומת בטיקטוק. בפרסומת היה רשום כי הם משיקים את החנות החדשה ולכבוד זה עושים סיילים ענקיים של 50% הנחה + משלוח מהיר עד 5 ימי עסקים. המותג שמכרו בחנות הוא של Alo Yoga, אחד המותגים המדוברים והיוקרתיים בעולם הספורט והיוגה. לאחר שביצעתי את ההזמנה ראיתי שלא קיבלתי אישור מידי למייל מה שגרם לי לחשדות ובהמשך לכך פניתי לבית העסק בנושא".
עוד הוסיפה וסיפרה: "בימים הראשונים הם הגיבו וטענו ששלחו שוב ושוב את אישור ההזמנה למייל ושיש לבדוק בספאם, מה שכמובן בחיים לא הגיע. עברו שבועיים מרגע ההזמנה ועוד לא קיבלתי את החבילה. כל פעם המציאו תירוץ שהייתה טעות בחברת המשלוחים ולאחר מכן המציאו שיש בעיה במלאי של המוצר. ביקשתי לבצע החזר כספי, ומרגע זה הם נעלמו וחסמו את האפשרות שלי לשלוח להם הודעות בוואצאפ, שזו בעצם הדרך היחידה ליצור קשר עם בית העסק. באתר שלהם פרסמו שהם יושבים בכתובת מסוימת בפתח תקווה, עברתי בכתובת זו מיותר לציין שלא הייתה החנות הזאת שם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפתרון פשוט. לא מאמין שיש עוד שנופלים כך!
    קונה ותיק 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמו רק בפייפאל. לא לתת כרטיס אשראי! שלמו רק בפייפאל. לא לתת כרטיס אשראי! שלמו רק בפייפאל. לא לתת כרטיס אשראי! שלמו רק בפייפאל. לא לתת כרטיס אשראי!
    סגור