דיגיטל וטק

הישג לסיטרה הישראלית: מוצריה יימכרו תחת מותג Hitachi העולמי

"השותפות האסטרטגית החדשה היא אבן דרך משמעותית עבור סיטרה", אמר עודד נגל, מנכ"ל סיטרה. "כל ארגון, בכל תעשייה, מבוסס כיום על נתונים. השותפות שלנו עם היטאצ׳י ונטרה – אחת השחקניות הידועות, הוותיקות והמובילות בעולם בתחום ניהול נתונים – תאפשר לעסקים  לייעל את כל שרשרת השימוש בנתונים, מהקצה עד לענן"
מערכת ice | 
עודד נגל (צילום אהרון ברנד)
סיטרה (CTERA) הישראלית, המספקת מערכות אחסון נתונים בענן, הכריזה על הסכם מיקור אסטרטגי עם היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת בבעלות תאגיד היטאצ'י, המתמחה בפתרונות תשתית, ניהול נתונים וניתוח דיגיטליים. במסגרת ההסכם, הפתרונות של סיטרה יימכרו תחת המותג של Hitachi.
הרחבת השותפות בין החברות תסייע לקדם שירותים מאובטחים עבור נתונים לא-מובנים בסביבה מרובת עננים, לצד ניהול נתונים רציף החל מהקצה, דרך הליבה ועד לענן, תוך שימוש בפתרון המוביל בשוק Hitachi Content Platform (HCP), אשר ישמש כמערכת אחסון האובייקטים המרכזית.
הפתרון המשותף ישווק ברחבי העולם תחת השם Hitachi Content Platform Anywhere Enterprise (HCP Anywhere Enterprise) ויאפשר נתיב הגירה משולב במלואו עבור לקוחות המשתמשים בפתרונות מדורות קודמים שלHCP Gateway  Hitachi Data Ingestor או מערכות אחסון מבוסס-רשת (NAS) נפרדות אחרות.
הפתרון החדש יכלול את המאפיינים הבאים:
- מענה על מגוון רחב של צרכי אחסון: המוצר נותן מענה מקיף לקשת רחבה של צרכי אחסון ארגוניים, החל מאחסון קבצים עיקרי בעל ביצועים גבוהים (Primary storage) וכלה באחסון ארכיב (Archive storage).
- מודרניזציית NAS: הפתרון מציע יכולות אחסון מבוסס-רשת עם ביצועים גבוהים עבור פרוטוקולי האינטרנט SMB (הפועל בשכבת היישום) ו-NFS (מערכות קבצים ברשת).
- ארכיון: אספקת אחסון מאובטח לאורך זמן עבור נתונים שאין צורך לגשת אליהם לעיתים קרובות.
- יכולות מקיפות של סנכרון ושיתוף קבצים ארגוניים: הבטחת שיתוף פעולה רציף בתוך הארגון ובין גורמים חיצוניים.
אחסון מבוסס אבטחת סייבר: כולל איתור מתקפות כופר המבוסס על בינה מלאכותית, חסימה זדונית של משתמשים וחזרה מהירה לפעילות.
- אחסון בלתי ניתן לשינוי (WORM): התחייבות לכך שלא ניתן לבצע שינויים או למחוק את הנתונים ברגע שהם נכתבים, מה שמוסיף שכבה נוספת של אבטחה.
- יכולת גדילה: סיוע ביכולת הגדילה לפטה-בייטים (petabytes) של נתונים באמצעות ניהול מרכזי מרובה דיירים ו-backend לאחסון אובייקטים.
- אבטחת מידע: התקנה מלאה בסביבת הלקוח – ללא תלות בשירותי ענן ציבורי – מאפשרת עמידה בדרישות רגולציה ואבטחת מידע מחמירות.
- התממשקות עם קטלוג הנתונים של Hitachi Lumada: הפתרון מאפשר לארגונים לעמוד בדרישות הרגולטוריות באמצעות קטלוג, סיווג והגדרת מדיניות ניהול נתונים.
"השותפות האסטרטגית החדשה היא אבן דרך משמעותית עבור סיטרה", אמר עודד נגל, מנכ"ל סיטרה. "כל ארגון, בכל תעשייה, מבוסס כיום על נתונים. השותפות שלנו עם היטאצ׳י ונטרה – אחת השחקניות הידועות, הוותיקות והמובילות בעולם בתחום ניהול נתונים – תאפשר לעסקים  לייעל את כל שרשרת השימוש בנתונים, מהקצה עד לענן. האיומים הקיימים כיום בתחום הסייבר הם חסרי תקדים. אנו מאמינים כי בינה מלאכותית היא כלי שובר שוויון נגד מתקפות כופר ואיומים מתקדמים נוספים".
"אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם סיטרה כדי להמשיך לבנות שירותי נתונים בסביבות מרובות עננים", אמר חיים כהן, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל. "שותפות זו תאפשר ללקוחותינו לנהל את כל מאגר הקבצים הארגוני באופן מרכזי, תוך מתן גישה אחידה למידע מכל מקום – כולל באתרים מרוחקים ובסביבות ענן הטרוגניות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה