דיגיטל וטק

חברת MyGenes מתרחבת ויוצאת בגיוס עובדים

MyGenes פיתחה במהלך השנים האחרונות בדיקה גנטית (Nutrigenetic) לתזונה ואורח חיים מותאמים אישית
מערכת ice | 
יצחק חזות (צילום mygenes)
חברת MyGenes פיתחה במהלך השנים האחרונות בדיקה גנטית (Nutrigenetic) לתזונה ואורח חיים מותאמים אישית. אדם שיבצע את הבדיקה יקבל את "הוראות ההפעלה" המדויקות לגוף שלו, ויגלה אילו מאכלים מתאימים לו, ואילו לא למטרות של ירידה במשקל, איזון רמות הסוכר בדם ושיפור הבריאות. זאת בנוסף לעשרות פרמטרים נוספים כמו שעות האכילה המומלצות לפי השעון הביולוגי, פעילות גופנית מומלצת, ויטמינים ומינרלים, ניבוי הסיכון והמלצות כיצד להימנע ממצבים כמו כבד שומני, יתר לחץ דם, שומנים גבוהים בדם ועוד. החברה מעסיקה כ-70 עובדים בארץ במשרדיה בתל אביב.
לאחרונה הרחיבה MyGenes את פעילותה וכחלק מהתרחבות זו היא מגייסת לשורותיה עשרות עובדים נוספים בתפקידים מגוונים, ביניהם מדענים לפארמקוגנטיקה (תרופות בהתאמה אישית), מתכנתים, מפתחי מובייל, מעצבי UI/UX, דיאטנים קליניים, מנהלי מדיה חברתית ואנשי מכירות. גיוס העובדים הוא חלק משורת צעדים הנעשו במסגרת המשך הפיתוח הטכנולוגי של הבדיקה הקיימת (לתזונה ואורח חיים בריא) והמשך פיתוח בדיקה חדשה שעתידה החברה לשווק בקרוב, בדיקה לתרופות מותאמות אישית (פרמקוגנטיקה).

כחלק מהמשך פיתוח הבדיקה ובמטרה להנגיש את המלצות התזונה לנבדקים בקלות, בימים האחרונים השיקה החברה את אפליקציית FoodGenes. מדובר באחד מהפיתוחים המשמעותיים בעולם התזונה בשנים האחרונות המהווה פריצת דרך בכל מה שהעולם חשב עד היום על המושג ״בריא״. זהו אלגוריתם ראשון מסוגו שמאפשר בצורה הפשוטה ביותר לגלות מהו אחוז ההתאמה הגנטי לכל מאכל ומתכון. האלגוריתם משקלל עשרות אלפי פרמטרים גנטיים של נבדק, יחד עם תוצאות של בדיקות דם עדכניות ושאלון אורח חיים, ומשווה אותם אל רכיבי התזונה והיחס שלהם ביחס לכל מאכל תוך שימוש במתודולוגיות של Machine Learning. התוצאה המתקבלת היא אחוז התאמה בין 0-100, אחוז התאמה נמוך מעיד שאכילה מאותו מאכל, תגרום לעליה במשקל ולנזק בריאותי. אחוז התאמה גבוה מעיד שניתן לאכול מאותו מאכל, בלי שום חשש שהוא יגרום לעליה במשקל ולבעיות בריאות.
יצחק חזות, מנכ״ל ומייסד MyGenes: ״בשנים האחרונות ניכרת עלייה במספר האנשים הסובלים מהשמנה וסוכרת יחד עם התופעות הנלוות, הפוגעות באיכות החיים ומעלות באופן ניכר את הסיכון למחלות קשות. זכינו לראות התפתחותיות מדהימות ברפואה, אבל בקרב אנשים שסובלים מעודף משקל וסוכרת ההמלצות לא השתנו עוד מימי הביניים. MyGenes לוקחת את הדיאטה של ימי הביניים ומביאה אותה לשנת 2023. בזכות ניתוח גנטי שנעשה ע״י אלגוריתם המבוסס על AI יחד עם נתונים של כ- 1000 מחקרים מדעיים, כל אדם יכול לגלות איך עליו לנהל את אורח חייו בדיוק לפי הגנטיקה שלו עד לפרטים הקטנים ביותר כדי להיות בריא וללא משקל עודף וזאת בלי תפריטי רעב, ובדרך המתקדמת ביותר שהמדע יודע להציע לעת זו. אנחנו נרגשים להמשיך ולפתח בדיקות ושירותים שיובילו אנשים לאורח חיים בריא יותר, אשר מותאם לגנטיקה שלהם באופן אישי ומאפשר נגישות פשוטה למידע וגאים לצרף לשורותינו עובדים נוספים שיקחו חלק בשינוי שאנחנו מביאים לעולם התזונה ובקרוב מאוד גם לעולמות הנוגעים להתאמה אישית של תרופות.״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה