דיגיטל וטק

סלקום מציגה: הדבר הבא בעולם הטיפול הביתי

לראשונה, סלקום מציגה פתרון HOMECARE רפואי, טכנולוגי וחדשני; הפתרון הוצג במסגרת מתחם ״הבית החכם״ (HealthSpace 2023) בוועידת החדשנות של המרכז הרפואי שיבא, ה-ARC Summit
מערכת ice | 
סיון שושן לישע (צילום אהד שני)
לראשונה, סלקום מציגה פתרון HOMECARE רפואי, טכנולוגי וחדשני. הפתרון הוצג במסגרת מתחם ״הבית החכם״ (HealthSpace 2023) בוועידת החדשנות של המרכז הרפואי שיבא, ה-ARC Summit. מדובר בהצצה לבית העתידי הכולל טכנולוגיות וסימולציות. 
מדובר במערך פתרונות IoT שמציגה חברת סלקום לראשונה, לטובת ניטור ובקרה אחרי חולים ומטופלים בסביבת ביתם הטבעית. המערך מיועד לשימוש על ידי בתי חולים, קופות חולים וחברות סיעוד, בהמשך למגמה העולמית בעולם הרפואה למעבר ומיקוד טיפול ומעקב בקהילה. 

מערך הפתרונות שהוצג בסימולציה ייחודית, בחלל המדמה בית אמיתי של מטופל, מתמקד בניטור ובמעקב יום יומי לטובת סיוע למטופל בשגרה וזיהוי דגלים אדומים מבעוד מועד, באמצעות שימוש בחיישנים חדשניים ובקרים חכמים.
כך מאפשרים הפתרונות של סלקום לעקוב אחרי שגרת יומו של המטופל, לזהות סימנים חריגים ולתת התראות למוקד רלוונטי או לבן משפחה התראות בעת שינוי ושבירת דפוסים קיימים, כדוגמה ירידה או עלייה חריגה בצריכת המים, שהות ממושכת באחד מחלקי הבית אשר עשויה להעיד על מקרי חירום ואיתור סיכונים אפשריים בסביבה הביתית, כגון עלייה או ירידה קיצונית בטמפרטורה בחדרי הבית, קלקול מכשירים אלקטרוניים שעשויים להביא לסכנה בריאותית ועוד. 
לצד אלו, מאפשר המערך שהציגה סלקום גם סיוע ותפעול שגרת היום יום, משליטה על טמפרטורה, תאורה והבטחת בטיחות בהפעלת מוצרי חשמל בנוחות, בנגישות וביעילות. פתרונות אלו מאפשרים לשמור, להקל ולהבטיח את שמירת אורח חייו של המטופל השוהה בביתו ואף לאפשר לו לחסוך ולצמצם עלויות בעת הצורך. 
סיון שושן לישע, סמנכ"לית לקוחות עסקיים בסלקום: "סלקום ממשיכה להביא פתרונות אינטגרציה ו-IT בכל תחומי החיים האפשריים לטובת לקוחותינו, מכל קשת עולם העסקים ועד לעולם הרפואה. אנו מאמינים כי פתרון הבית החכם שהוצג עם זרוע החדשנות של שיבא, ARC, יכול לסייע לארגונים גדולים במעקב וניטור אורחות חייהם של המטופלים במטרה להיטיב עם שמירה על בריאותם."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה