דיגיטל וטק

נטפליקס משיקה שירות חדש למשתמשים: "אתם נוראים"

נטפליקס יצרה את Streamberry.tv, עותק מדויק של הפלטפורמה הבדיונית הכוללת דמויות מהתוכנית; ענקית הסטרימינג השיקה גם את youareawful.com, שם משתמשים יכולים להעלות תמונות משלהם כדי להפוך לנושא של תוכנית Streamberry
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום shutterstock)
אחרי שהפרק הראשון של העונה החדשה של "מראה שחורה" הפך לויראלי - בעיקר בגלל שהפרק עושה צחוק משירותי סטרימינג כמו נטפליקס - נטפליקס עצמם החליטו להצטרף ולעשות קצת צחוק מעצמם. ענקית הסטרימינג השיקה שני אתרים המבוססים על "Streamberry", שירות הסטרימינג המזויף בפרק.
נטפליקס יצרה את Streamberry.tv, עותק מדויק של הפלטפורמה הבדיונית הכוללת דמויות מהתוכנית. ענקית הסטרימינג השיקה גם את youareawful.com, שם משתמשים יכולים להעלות תמונות משלהם כדי להפוך לנושא של תוכנית Streamberry.

Streamberry הוצגה בפרק הראשון של "מראה שחורה", שם ג'ואן, עובדת מותשת נפשית בחברת טכנולוגיה, מגלה שחייה משוכפלים בתוכנית טלוויזיה חדשה בשם "ג'ואן איומה". שירות הסטרימינג הפארודי נראה בדיוק כמו נטפליקס, כולל אותו ממשק משתמש וצליל ה-"טאדאם!" שמתחילים סדרה או סרט. 
האתר הפרודי החדש, streamberry.tv, מאפשר למשתמשים לדמיין את שירות הסטרימינג, שיש לו כרטיסי כותרת עם דמויות מעונות קודמות, כמו כוכבת הפופ אשלי או (בגילומה של מיילי סיירוס) והמתמודד בתחרות הזמר בינג (דניאל קאלויה). כאשר משתמשים לוחצים על הכותרות, הם מופנים לפרק המתאים של נטפליקס.
מעריצי הסדרה יכולים גם ללכת אל youareawful.com כדי "להירשם" לשירות. הם מתבקשים להזין את שמם ותמונת הפרופיל שלהם, וליצור פוסטר של המשתמש ככוכב של הפרק הבא של "Is Awful".
עם זאת, בדיוק כמו פרק "מראה שחורה", חשוב לקרוא את האותיות הקטנות. לפני שליחת סלפי, האתר מציין שהתמונה "עשויה להיגמר על שלט חוצות", והמשתמשים חייבים להסכים "לשימוש של Netflix בתמונה שלי עבור מסע הפרסום השיווקי שלה". לנטפליקס יש גם קישור למסמך התנאים וההגבלות.
זהו קריצה לסצנה מהפרק שבו עורך הדין של ג'ואן אומר לה שכאשר היא נרשמה ל-Streamberry, היא חתמה על הזכויות על הדמות הדיגיטלית שלה. Streamberry עוקב אחר המשתמשים שלו דרך המכשירים האישיים שלהם, ומאפשר לסטרימר להפיק תוכנית CGI עליהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה