דיגיטל וטק

תדהמה בעולם ה-AI: אחת מחברת הייעוץ הגדולות בעולם תשקיע מיליארדים

אקסנצ'ר הודיעה על השקעה של 3 מיליארד דולר בבינה מלאכותית שתתפרס על פני שלוש שנים ותתבצע בעיקר באמצעות רכישות והעסקת מומחים
מערכת ice | 
מוניטורים ושתלים מוחיים (צילום shutterstock)
אקסנצ'ר, חברה גלובלית המעניקה ייעוץ עסקי, שירותים טכנולוגיים ושירותי מיקור חוץ לארגונים ולחברות הגדולות במשק, הודיעה היום (שלישי) על השקעה של 3 מיליארד דולר בבינה מלאכותית שתתפרס על פני שלוש שנים ותתבצע בעיקר באמצעות רכישות והעסקת מומחים. המטרה היא להכפיל את כוח האדם המתמחה בתחום מ-40 אלף מומחים ל-80 אלף בפרק הזמן הזה. 
"יש עניין חסר תקדים בכל תחומי הבינה המלאכותית, וההשקעה המשמעותית שלנו תעזור ללקוחותינו לעבור מהתעניינות, לפעולה ובסוף לרווחים, בצורה אחראית עם אפשרויות עסקיות ברורות", אמרה ג'ולי סוויט, יו"ר ומנכ"ל אקסנצ'ר.

"חברות שבונות בסיס חזק של בינה מלאכותית על ידי אימוץ והגדלתו כעת, כאשר הטכנולוגיה בשלה ומספקת ערך ברור, יהיו ממוקמות טוב יותר בלהמציא את עצמן מחדש, להתחרות ולהשיג רמות חדשות של ביצועים. ללקוחות שלנו יש סביבות מורכבות, ובזמן שבו הטכנולוגיה משתנה במהירות, ההבנה העמוקה שלנו בפתרונות האקולוגיים מאפשרת לנו לעזור להם לנווט במהירות ובעלות יעילה כדי לקבל החלטות חכמות".
"בעשור הקרוב, בינה מלאכותית תהיה מגמת על, שתשנה את התעשיות, החברות ואת הדרך בה אנו חיים ועובדים, שכן בינה מלאכותית יצירתית כבר משנה 40% מכל שעות העבודה", אמר פול דאוג'רטי, מנכ"ל הקבוצה Accenture Technology.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה