דיגיטל וטק

אקזיט מרשים למשפחת פפושדו: זו עסקת הענק שסגרה

משפחת פפושדו מוכרת את השליטה בחברת חוות השרתים שלה. הרוכשת היא חברת ההשקעות הקנדית, מניולייף, שאיתה תרחיב סרבר פארם את פעילותה בשווקים אלו ותנצל הזדמנויות אטרקטיביות בשוק
מערכת ice | 
אבנר פפושדו (צילום באדיבות החברה)
משפחת פפושדו מוכרת את השליטה בחברת חוות השרתים סרברפארם המנוהלת על ידי אבנר פפושדו, בנו של אלי פפושדו ואחיו של יואב פפושדו. החברה פועלת בארה"ב, אירופה וישראל. הרוכשת היא חברת ההשקעות הקנדית, מניולייף (Manulife), שאיתה תרחיב סרבר פארם את פעילותה בשווקים אלו ותנצל הזדמנויות אטרקטיביות בשוק. העסקה צפויה להיות מושלמת ברבעון השלישי של 2023 לאחר קבלת כלל האישורים הנדרשים. שווי הנכסים המעורבים בחברה החדשה בהיקף של כ-1.5 מיליארד דולר, שישמשו פלטפורמה לפעילות העתידית של החברה בתחום חוות השרתים.
מניולייף היא קרן עושר המנהלת גם נכסים בעלת ניסיון עשיר וותק בניהול פיננסי ובהשקעות בתחום ומשרתת פרטיים ומוסדות.
בישראל הפעילות בתחום חוות השרתים של משפחת פפושדו מתבצעת בשותפות קרן תשתיות ישראל, המנוהלת על ידי ירון קסטנבאום. השותפות בנתה ומפעילה חוות שרתים במושב בני ציון שבשרון, בשטח בנוי של כ-9,000 מ"ר. החווה תספק 16MW בין היתר לחברת בזק בינלאומי ולגוגל.
לדברי אבנר פפושדו, מנכ"ל סרברפארם: "השותפות עם מניולייף, אשר חולקת עמנו חזון של צמיחה תוך מצוינות בשירות הלקוחות, תאפשר לנו להעניק מענה יעיל לביקוש הגובר המגיע מלקוחותינו הקיימים והחדשים בתחום חוות השרתים. מערכת יחסים זו עם מניולייף מספקת לנו יכולות והון נוספים בהם נוכל להשתמש לניצול הזדמנויות אטרקטיביות העומדות בפנינו ולהעניק ללקוחותינו מסלול צמיחה ארוך טווח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה