דיגיטל וטק

אפל למדה מהטעויות: תאריך ייצור אייפון 15 נחשף

לומדים מהכישלון? בחודש יוני אפל תחל את ייצור לוחות התצוגה של אייפון 15 כדי להבטיח שיהיו מספיק יחידות זמינות עד סוף השנה. נראה כי בחברה למדו מכישלון האספקה של אייפון 14
מערכת ice |  1
באפל לומדים מכישלון האספקה של אייפון 14 שנבע ממגבלות הקורונה והביאו לעיכובים באספקת המכשיר, במיוחד בדגמי הפרו. אולם הפעם נראה שייצור לוחות התצוגה של אייפון 15 יתחיל כבר ביוני כדי להבטיח שיהיו מספיק יחידות זמינות עד סוף השנה.
אנליסט DSCC, רוס יאנג, דיווח כי ייצור לוחות התצוגה לאייפון 15 צפוי להתחיל ביוני. לפי האנליסט, הביקוש לאייפון 15 ואייפון 15 פרו צפוי להיות גבוה עוד יותר. דגמי הפרו צפויים לשמור על אותו גודל מסך, אך עם מסגרת דקה יותר. טכנולוגיות פרימיום נוספות כמו ProMotion, המאפשרת קצבי ריענון משתנים של עד 120Hz, יישארו בלעדיות לדגמי Pro.

על פי מקורות של 9to5Mac, אפל עבדה על עיצוב חדש עבור מערך האייפון 15. עם זאת, חלק מהעיצוב המחודש הזה בוטל. למרות הכול, לקוחות יוכלו לצפות לכפתור פעולה חדש שיחליף את מתג ההשתקה-צלצול.
האנליסטים מינג-צ'י קואו וג'ף פו דיווח שאפל החליטה לחזור ללחצני עוצמת הקול הקלאסיים עקב בעיות אספקה, מכיוון שהלחצנים החדשים יהיו מורכבים מדי ועשויים בסופו של דבר לעכב את ייצור האייפון 15. אייפון 15 וגם אייפון 15 פרו צפויים להיות מוכרזים רשמית בספטמבר הקרוב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תאריך ייצור
    שלמה 05/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומתי יצא איפד מיני?
    סגור