דיגיטל וטק

אילון מאסק עוזב את תפקידו בטוויטר: זו המחליפה שמונתה

אילון מאסק, הבעלים של טוויטר, הודיע על מינויה של לינדה יאקרינו למנכ"לית החדשה של טוויטר שתחליף אותו בתפקיד. אז מה תפקידו החדש של מאסק ברשת החברתית?
מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום shutterstock, יוטיוב/ TED)
אילון מאסק, שרכש לאחרונה את טוויטר אחרי תהליך ארוך ומייגע, מבצע שינויים רבים ברשת החברתית מאז שנכנס, גם בארגון הפנים של החברה, וגם בתוכן האפליקציה עצמה. מאז רכש את טוויטר, מאסק משמש גם כמנכ"ל של החברה, אבל בסוף השבוע האחרון הוא הודיע עם ציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו שהוא ימנה במקומו מנכ"לית חדשה לתפקיד בעוד שישה שבועות.
"אני נרגש להודיע ששכרתי מנכ"לית חדשה לטוויטר. היא תתחיל בעבודה בעוד שישה שבועות. אני אשנה תפקיד ואהיה חלק מההנהלה הבכירה ומנהל הטכנולוגיות", צייץ מאסק בחשבון הטוויטר שלו. תחילה, מאסק לא חשף מי היא אותה האישה שתחליפו בתפקיד, אך מאוחר יותר הוא העלה ציוץ נוסף לחשבון הטוויטר שלו בו הוא חשף אותה.
בציוץ הנוסף שהעלה מאסק הוא כתב: "אני נרגש לקבל את פני לינדה יאקרינו כמנכ"לית החדשה של טוויטר! יאקרינו תתמקד בעיקר בפעילות עסקית, בעוד שאני מתמקד בעיצוב מוצר ובטכנולוגיה חדשה". מוקדם יותר, הודיעה יקארינו שהיא עוזבת את תפקידה כיו"ר הפרסום והשותפויות העולמיות ב-NBCUniversal.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה