דיגיטל וטק

מיקרוסופט חושפת: כמה מאמץ איראן משקיעה בתקיפת ישראל?

מיקרוסופט פרסמה הלילה דו"ח על מעורבות איראן בתקיפות סייבר ודעת קהל ברחבי העולם. ישראל היא המדינה המטורגטת על ידי איראן עם 23% מסך התקיפות בין אוקטובר 22 עד מרץ 23, במקום השני נמצאת ארה"ב עם 13%
מערכת ice | 
ישראל, איראן (צילום freepik)
לראשונה, מיקרוסופט חושפת את איראן בפעילות משולבת של תקיפות סייבר מדינתית יחד עם מכוונות להשפעה על דעת קהל בזירה הגיאופוליטית, מהדוח ניתן ללמוד כי השילוב מהווה מכפיל כח משמעותי ומאז יוני 2022 ישנה עלייה בשילוב של פעולות סייבר ומתקפות דעת קהל.
מיקרוסופט קישרה 24 קמפיינים משמעותיים של תקיפות דעת קהל באמצעות תקיפות סייבר שיצאו מטעם ממשלת איראן בשנה האחרונה, 17 מהם מאז אמצע יוני האחרון בהשוואה ל-7 בלבד בשנת 2021, וזאת במטרה להשפיע בזירה הגיאופוליטית באמצעות כלי סייבר. 

איראן אף אימצה פעולות השפעה מבוססות תקיפות סייבר על מנת לבלום את מומנטום המחאות הכלל ארציות באיראן על ידי הדלפת מידע שמכוון כלפי אנשי אופוזיציה בולטים במשטר.
תקיפות הסייבר ופעולות ההשפעה האיראניות המשולבות בזירה הגיאופוליטית צפויות להישאר ממוקדות כנגד תקיפות סייבר ממדינות זרות ובמקביל להמשיך את ההסתה בהפגנות בתוך איראן. בדו"ח ישנה התייחסות לתקיפות כנגד ישראל, כאשר ישראל היא המדינה המטורגטת על ידי איראן עם 23% מסך התקיפות בין אוקטובר 22 עד מרץ 23, במקום השני נמצאת ארה"ב עם 13%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה