דיגיטל וטק

לינקדאין חושפת: 25 החברות שהכי טוב לעבוד בהן בישראל

תאגיד לינקדאין מפרסם  את רשימת 25 מקומות העבודה הטובים ביותר לקריירה עבור העובדים בישראל, בפעם השנייה ברציפות. אינטל כובשת את הפסגה, אמדוקס, טבע ואלביט בעשירייה הראשונה. ואיפה קופת החולים מאוחדת?
מערכת ice |  2
משרדי הייטק (צילום pexels)
תאגיד לינקדאין מפרסם את רשימת 25 מקומות העבודה הטובים ביותר לקריירה עבור העובדים בישראל. זו למעשה השנה השנייה שלינקדאין, הרשת החברתית המקוונת שנועדה ליצירת קשרים מקצועיים ועסקיים בין משתמשיה, מפרסמת את רשימה זו.
הרשימה נבנתה באמצעות נתונים שנאספו על ידי לינקדאין, ונבנתה בהסתמך על מרכיבים שנוגעים לאופן בו עובדים מתקדמים גם במהלך העבודה בחברה, אך גם אחריה. נבחנו סוגיות של שיפור מיומנויות שונות בזמן ההעסקה, וגורמים של שחיקה ופיטורים.
״חברות שפיטרו 10% או יותר מכוח העבודה שלהן בין ה-1 בינואר 2022 להשקת הרשימה, בהתבסס על הודעות פומביות - או שיש להן שחיקה של יותר מ-10%, על סמך נתוני לינקדאין - אינן זכאיות לדירוג״, כך נכתב בלינקאדין.
את המקום הראשון ברשימת המקומות הטובים ביותר לקריירה קטפה אינטל, תאגיד בינלאומי אמריקאי שמייצר בעיקרו שבבים.  במקום השני התמקמה חברת הטכנולוגיות הרפואיות אליין טכנולוג'י, שרוב רובם של העובדים שלה גם הם מהנדסי תוכנה, ובמקום השלישי חברת פיתוח התוכנה SAP. במקום הרביעי התמקמה החברה הישראלית אמדוקס, בה עובדים למעלה מ-26 אלף בני אדם, ולמקום החמישי הגיעה חברת פיתוח האתרים וויקס, בה עובדים קרוב ל-6,000 עובדים. 
את המקומות העוקבים תפסו חברת הטכנולוגיה אלפבית (חברת האם של גוגל), אלביט מערכות, טבע, וצים שירותי ספנות, ולמקום העשירי הגיעה חברת payoneer, שעוסקת בשירותי העברת כספים אלקטרונית וביצוע תשלומים במסחר אלקטרוני. 
במקום ה-11 סימנס, אחריה מדורגת אמזון, מון אקטיב במקום ה-13, סייבר ארק במקום ה-14, במקום ה-15 והמפתיע במיוחד הגיעה קופת החולים מאוחדת, אחריה מאנדיי, זום אינפו, Applied Materials, AppsFlyer, Palo Alto Networks, המרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי - איכילוב, Kornit Digital, חברת אדמה, Medtronic ו-GE.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אסותא אשדוד סכנה
    טאמורי 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צוות לא מקצועי כח עזר צורח על אחיות אחיות שלא יודעות לקרוא אנגלית רוסיה ואוקראינה זה המאפיה באסותא אשדוד גבר,שלא תעיז לקחת אישה לאזותא אשדוד
    סגור
  • 1.
    חברה שואלת מה עם זאפ גרופ? (ל"ת)
    ליאת 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור