דיגיטל וטק

ישראל 2.0: כרזת יום העצמאות ה-175 נחשפת

הגרסה החדשה של מודל הבינה המלאכותית Midjourney, שביכולתה לייצר תמונות ריאליסטיות, צופה פני עתיד ויוצרת את כרזת חגיגות 175 השנים למדינת ישראל
מערכת ice | 
כרזת יום העצמאות (צילום gloat)
הגרסה החדשה של מודל הבינה המלאכותית Midjourney, שביכולתה לייצר תמונות ריאליסטיות והצליחה להדהים אמנים ותיקים וצעירים כאחד בתחום ה-AI, צופה פני עתיד ויוצרת את כרזת חגיגות 175 השנים למדינת ישראל.
 
הגרסה החדשה של מודל הבינה המלאכותית מידג׳רני (Midjourney) מצליחה לייצר חומרים ויזואליים מרשימים, עד כדי שההפרדה בין תמונה נחמדה לשיתוף באינסטגרם לבין תוצר מקצועי לחלוטין שניתן לפרסם כיצירת אמנות או בקמפיין שיווקי - היא דקה מאוד. 
כל מי שמוכן לשלם דמי מינוי שמתחילים ב-10 דולר לחודש יכול ליצור תמונות מפוברקות שנראות ריאליסטיות לחלוטין. מפגישה בין נשיא רוסיה ולדימיר פוטין לנשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי, ועד לכרזת יום העצמאות של מדינת ישראל בחגיגות ה-175 שלה, שיצרו בצוות הקריאייטיב של חברת Gloat. 
״הבינה מלאכותית תופסת מקום הולך וגדל ככלי ליצירה ולהשראה״, אליאנה קובלנקו, מנהלת צוות הקריאייטיב בחברת gloat. ״הכלים הקיימים כיום, דוגמת מידג׳רני ו-Dall-E, כבר יכולים לשמש כמנוע חיפוש ויזואלי שחוסכים עבודה משמעותי לאנשי קריאייטיב ועיצוב מכל התחומים״. 
אליאנה מוסיפה שהשימוש בטכנולוגיות מתקדמות גם פותח דלת לאנשים יצירתיים, ״ניתן להרחיב את יכולותיהם או להשתלב בתחום גם אם לא עסקו בכך בעבר. כך או כך, אין ספק כי בינה מלאכותית משנה את תחומי העיצוב והאומנות ותהפוך לחלק בלתי נפרד ממנו בשנים הקרובות. לכבוד יום העצמאות ה-75 החלטנו לאתגר את הבינה המלאכותית ולהכין את כרזת יום העצמאות של חגיגות 175 השנים למדינת ישראל״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה