דיגיטל וטק

ירושה מאדם שלא הכרתם? זו הודעת המייל שמסכנת אתכם

הודעה שאומרת כי אתם אמורים לקבל בקרוב ירושה של אדם שלא הכרתם שבחר בכם נשלחת אליכם במייל, אבל כמובן שמדובר בתרמית והונאה אמיתית שרק רוצה להוציא מכם פרטים
מערכת ice |  4
מייל, אבטחה (צילום pixabay)
עוקץ חדש מסתובב במייל שלכם וכדאי לכם להיזהר ממנו. הודעה שנשלחת אליכם לתיבה הנכנסת שלכם, טוענת כי אתם אמורים לקבל בקרוב ירושה של אדם שלא הכרתם שבחר בכם. כמובן שמדובר בתרמית והונאה אמיתית שרק רוצה להוציא מכם פרטים.
בהודעה נכתב: "ברכות חמות, שלחתי לך את המכתב הזה לפני חודש, אבל אני לא בטוח שקיבלת אותו כי לא קיבלתי שום תגובה ממך ולכן אני שולח אותו שוב. ואני חייב להודות שזה תענוג כנה ליצור איתך קשר. קיבלתי את האימייל שלך באמצעות חיפוש שם משפחה באינטרנט והחלטתי ליצור איתך קשר לגבי הלקוח המנוח שלי איתו הוא חולק את אותו לאום".

עוד נכתב: "אני עורך הדין פיני שטרן גלובמן, עורך דין אישי של מרשי המנוח לפני מותו בטרם עת עם המשפחה. קיבלתי מנדט מהבנק שלו לספק/להציג קרובי משפחה של סכום הקרן שלו בשווי עשר מיליון וחמש מאות ושמונים אלף דולר אמריקאי, אז יצרתי איתך קשר. לאחר ניסיון לא מוצלח למצוא קרוב משפחה של הלקוח המנוח שלי, החלטתי ליצור איתך קשר כי יש לו אותו שם ולאום כמוך".
לסיום מבקש עורך הדין לכאורה: "אנא צור איתי קשר למידע נוסף: ( erikhanghochman32@gmail.com ) בכבוד רב עורך הדין פיני שטרן גלובמן, עורך דין / עורכי דין, דואר אלקטרוני: ( erikhanghochman32@gmail.com).
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ומה ההמשך?
    זהר באפלה 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היכן העוקץ?
    סגור
  • 2.
    אומללות!
    אנצי! 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל המשפחות המאושרות כולן מאושרות באותה הצורה.כל המשפחות האומללות,כל אחת אומללה בדרך שלה-לב טולסטוי!
    סגור
  • בדמי ימיה מתה (ל"ת)
    שמואל יוסף 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    רמאות
    מסורת 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שליחת המיילים אינה חדשה.זה מספר שנים שהם שולחים בשמות בדויים תחת שם עןך דין שלא היה ןלא נברא. נא לא לענות על הודאות אלו.
    סגור