דיגיטל וטק

השפעות הרפורמה? חברת המשחקים הגדולה סוגרת את מרכז הפיתוח בארץ

חברת משחקי הווידאו הודיעה על סגירת מרכז הפיתוח שלה בישראל. "אנחנו בוחנים מעת לעת את התוכניות שלנו, כדי להבטיח שאנחנו ממוקדים באסטרטגיות הנכונות ומספקים את החוויות הטובות ביותר לשחקנים שלנו"
מערכת ice |  1
EA (צילום ויקיפדיה)
ענקית משחקי הוידאו, EA, הודיעה היום בבוקר (רביעי) על סגירת מרכז הפיתוח שלה בישראל הממוקם בקיסריה. מרכז הפיתוח בקיסריה היה אחראי על שירות הענן של החברה ובחברה טוענים כי הסיבה העומדת מאחורי פיטורי העובדים ולסגירת המרכז היא עקב סגירת צוות הענן הפנימי.
EA חתומה על משחקי ענק שכולנו מכירים כמו: FIfa, The Sims, Battlefield, Madden NFL, ו-Need for Speed. חברת EA לא הייתה הרבה זמן בישראל. בשנת 2018 היא הגיעה לישראל, תוך כדי רכישת צוות הפיתוח הישראלי של חברת הגיימינג "גיימפליי" שפיתח טכנולוגיית סטרימינג למשחקי וידאו בענן. צוות הפיתוח בישראל מנה סך הכול כ-50 אנשים.
מטעם החברה נמסר: "אנחנו בוחנים מעת לעת את התוכניות שלנו, כדי להבטיח שאנחנו ממוקדים באסטרטגיות הנכונות ומספקים את החוויות הטובות ביותר לשחקנים שלנו. לפיכך, החלטנו לסגור את פעילות פיתוח הענן הפנימי שלנו, ולסגור את המשרדים של EA בישראל, היכן שהצוותים בתחום הזה ממוקמים. אנחנו עובדים בצמידות עם כל עובד ועובד ומציעים תמיכה לכל מי שיושפע מהמהלך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אף אחד לא סוגר מפעל/מחקר פיתוח שמייצר כסף טוב
    קוקו 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שהם כושלים והתקשורת מנפחת בגלל הרפורמה
    סגור