דיגיטל וטק

לראשונה: יצרנית הטלוויזיות הזאת עקפה את LG בשוק העולמי

לראשונה בשוק הטלוויזיות העולמי: TCL עוקפת את LG ומטפסת למקום השני בנתח השוק, על פי נתוני חברת המחקר העולמית OMDIA
מערכת ice |  1
טלוויזיה של TCL (צילום יח"צ TCL)
חברת מחקרי השוק הבין-לאומית OMDIA פרסמה את נתוני שוק הטלוויזיות העולמי לשנת 2022, מתוכם עולה שסמסונג ממשיכה להוביל בהיקף המכירות השנתי, ואילו TCL עקפה לראשונה את LG וחלשה על נתח שוק של 11.7% לעומת LG שירדה למקום השלישי עם 11.6%.
כאמור, את שוק הטלוויזיות העולמי מובילה סמסונג, ואת החמישייה הפותחת סוגרות Hisense ו-Xiaomi. משמע, שלוש מתוך חמש יצרניות הטלוויזיות המובילות את התעשייה העולמית הן סיניות, מה שמעיד על המשך המגמה של השתלטות המותגים הסיניים על השוק, על חשבון התעשייה הדרום קוריאנית.
הגידול המרכזי של TCL ניכר בעיקר במסכים הגדולים ובמסכי הפרימיום. לפי דוח גלובלי של OMDIA בעניין שוק הטלוויזיות לשנת 2022, ניתן לראות כי בקטגוריית המסכים הגדולים, TCL קיבלה מומנטום צמיחה משמעותי בשנה האחרונה והיא מספר 1 בנתח השוק העולמי של טלוויזיות בגודל 98 אינץ.
TCL היא חלוצה בין היתר בתחום טלוויזיות ה- Mini LED. היא פתחה את שנת 2023 עם התצוגה העדכנית ביותר והחידושים החכמים של TCL בתערוכת CES 2023 בלאס וגאס. בתערוכה זו זכתה TCL גם בשני פרסי החדשנות של CES® 2023 לטלוויזיות לטלוויזיית ה-Mini LED C935 ו-C835.
יש להזכיר שכיוון ש-TCL מייצרת פאנלים גם עבור חברות אחרות (כולל עבור סמסונג), הרי בקטגוריית ייצור טלוויזיות (להבדיל ממכירות), TCL ניצבת במקום השני ברציפות משנת 2018, אחרי סמסונג. כעת, עברה את LG גם במכירות הטלוויזיות תחת המותג TCL.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    TCL
    Pelef 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי מוכרים יותר אבל LG יותר איכותית בכל פרמטר
    סגור