דיגיטל וטק

גרין קארד לארצות הברית? היזהרו מה-SMS הזה

בהודעה שמגישה אל המכשיר הסלולרי נכתב: "ממשלת USA מחלקת אלפי ויזות גרין קארד, בדקו חינם", למסר מוצמד קישור שמתחזה לאתר שמטפל בנושא, אך מדובר בניסיון הונאה על חשבונכם, אפילו חיים אתגר הזהיר: "בחייאת, תיזהרו"
מערכת ice | 
ויזה לארה"ב (צילום freepik)
חולמים על ארצות הברית? לעבוד ולגור שם? מאות אלפי ברי מזל זוכים מדי שנה באפשרות ולהגשים את "החלום האמריקני". רק לאחרונה התברר כי ישראל תקבל זכאות לכל אזרחיה לארצות הברית בספטמבר 2023, אבל מסתבר שיש כבר מי שמנצל זאת כדי לארגן עוקץ חדש על חשבונכם.
בהודעה שמגישה אל המכשיר הסלולרי נכתב: "ממשלת USA מחלקת אלפי ויזות גרין קארד, בדקו חינם", למסר מוצמד קישור שמתחזה לאתר שמטפל בנושא, אך מדובר בניסיון הונאה על חשבונכם, חיים אתגר הזהיר: "בחייאת, תיזהרו".
ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר לאחרונה: "הבאנו היום בשורה חשובה לאזרחי ישראל. כפי שהתחייבנו, דרישות החקיקה לקבלת פטור מויזה לארה״ב הושלמו בהצלחה. בחודשים הקרובים נמלא את הדרישות הנוספות, ובספטמבר 2023 מדינת ישראל צפויה להכנס לרשימת המדינות הפטורות מויזה לארה״ב. מודה ליו״ר הקואליציה אופיר כץ, לראש המל״ל צחי הנגבי וליו״ר הכנסת אמיר אוחנה על קידום הפרויקט במהירות ויעילות".
בכל שנה מונפקים יותר מ-285 אלף אשרות מהגרים לארה"ב ולא נשאיר אתכם במתח, ישראל לא נמצאת ברשימת 25 המדינות המובילות. המדינה שמקבל את מספר האשרות הגבוה ביותר, בצורה לא מפתיעה, היא השכנה מדרום מקסיקו עם 40,600 אשרות.
לעומתה, השכנה מצפון, קנדה, מדורגת רק במקום ה-43 וקיבלה רק 1464 ויזות. שתי המדינות המאוכלסות ביותר בעולם, סין והודו, ממקומות במקום גבוה ברשימה, במקום השני והשביעי בהתאמה.
רק מדינה אירופית אחת, אוקראינה, הגיעה ל-25 המדינות המובילות, עם 3019 ויזות. כיוון שהנתונים מתייחסים לשנת 2021, לא מדובר בחריגה הקשורה לפלישה הרוסית. מספר מהמדינות שמקבלות ויזה מסומנות כמדינות בהם יש אלימות ותסיסה פוליטית, כמו אפגניסטן (מקום חמישי) ואיראן (25).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה