דיגיטל וטק

דורון אמיר מוביל את אליפות הסייבר של סייטאקה בדובאי

אמיר, יזם "הטובים לסייבר", מייסד ומנכ"ל החברה, נפגש במהלך כנס GiSEC בדובאי נפגש עם שייח' סלמאן בן מוחמד אל ח'ליפה, ראש מערך הסייבר בבחריין
מערכת ice | 
האליפות בדובאי (צילום ניסים אלוני)
ביום חמישי האחרון נערכה אליפות הסייבר העולמית של סייטאקה בשיתוף עם מערך הסייבר של האמירויות בדובאי. האליפות התקיימה במסגרת כנס GiSEC העולמי, אליו הגיעו חברות סייבר ונציגי ממשלות מכל רחבי העולם.
למעלה מ- 1,000 האקרים מכל רחבי העולם ניגשו לאליפות העולמית בשלבים המקדימים באפליקציית סייטאקה, כאשר לאתגר הסופי ב-GiSEC הגיעו 10 הזוכים מן התחרות הקודמת ועוד 4 שצלחו את כל השלבים וזכו בכרטיס לגמר - סה"כ 14 מתמודדים. המתמודדים כולם התחרו על הפרס הראשון על סך מיליון דולר. 
במהלך הכנס, נפגש דורון אמיר, יזם "הטובים לסייבר", מייסד ומנכ"ל היוניקורן סייטאקה, נפגש גם עם שייח' סלמאן בן מוחמד אל ח'ליפה, ראש מערך הסייבר בבחריין.
״אנחנו מביאים את הסייבר אל העולם האזרחי במטרה להציג ולבחון יכולות האקינג וסייבר בעזרת ציוד ומידע שנמצא באזרחות ומאפשר לכולנו לקיים חיים מודרניים אך גם חייב להיות מוגן״, אמר אמיר לתקשורת במהלך הכנס. 
מטרת התרגיל הייתה לדמות ניסיון פריצה למערך רחפנים במדינת ישראל ולתפעל את הרחפן במטרה להשיג מידע מרחוק. כך, בעצם נערכה תקיפה אמיתית ממדינה אחרת  לתוך מדינת ישראל בזמן אמת כאשר ההאקרים, בדובאי, התבקשו לנסות להשתלט על מערכת  השליטה של הרחפן הנמצא בישראל, לצלם קודים ולהעביר אותם לאמיר שניהל את התחרות על הבמה בדובאי.
ההאקרים מכל רחבי העולם לא הצליחו לפצח את האתגר בתוך הזמן שהוקצה בתחרות כולל תוספות הזמן ועל כן פרס המיליון דולר יועבר לאליפות הבאה בהמתנה להאקר הטוב בעולם שיגיע להתמודד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה