דיגיטל וטק

שופרסל נערכת לבלגן ענק בהזמנות: מה יקרה ב-9.3.2023?

לקוחות האונליין קיבלו הודעה: "בשל פעולות המחאה וההפגנות המתוכננות ברחבי הארץ ב-9.3.2023, ייתכנו שינויים במועדי האספקה ובהגעת משלוחי שופרסל אונליין"
מערכת ice |  5
שופרסל אונליין (צילום unsplash)
זה ממשיך. ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית בישראל ייערכו גם ביום חמישי הקרוב תחת השם 'יום ההתנגדות', כאשר המחאות יגיעו לנתב"ג ועשויות לשבש לרבים את שגרת החיים ואת הטיסה ליעד שאליו הם רוצים להמריא, אבל לא רק. מסתבר שלא מעט חברות חוששות על ההשפעה של הדבר על לקוחותיהן.
בהודעה שנשלחה ללקוחות שופרסל ONLINE נכתב מה עשוי לקרות בעוד יומיים: "היי, בשל פעולות המחאה וההפגנות המתוכננות ברחבי הארץ ב-9.3.2023, ייתכנו שינויים במועדי האספקה ובהגעת משלוחי שופרסל אונליין".

כמו כן, צוין בהודעה ללקוח כי: "מומלץ להקדים הזמנותיכם לימים הקרובים. אנו עושים את מירב המאמצים כדי לעמוד בזמני האספקה המתוכננים. תודה, שופרסל ONLINE", כאמור באתר ההזמנות ניתן להזמין ליום חמישי, אבל כעת הלקוחות יעדיפו לעשות זאת ביממה הקרובה.
במחאה בחמישי מתוכננות חסימות כבישים סביב נתב"ג בזמן המראת נתניהו לרומא, תערך גם הפגנה מול ביתו של שר המשפטים יריב לוין במודיעין, צעדות מחאה ייערכו בתל אביב ובערים נוספות, יתוגברו המחאות נגד חברי הכנסת והשרים וישובשו ימי הלימודים באוניברסיטאות.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    צדק תרדוף
    צדקיהו 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם ככה תמיד יש בעיות ברשת שופרסל שלא נדבר על מחירים הכי יקרים בשוק
    סגור
  • 3.
    שופרסל יקר מאוד גם אם מבצעים
    צקי 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יקר מאוד
    סגור
  • 2.
    חוצפה וצביעות
    יוחנן 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בתכנית ההתנתקות כל מארגן כזה היה כבר נעצר לפני שחשב לחסום כביש, כאן כולם יודעים מי המארגנים והכל מפורסם עם מספרי טלפונים ועוד "נערכים ההתאם"... איזו חוצפה לשבש את חיי האזרח ואף אחד לא מטפל בזה. זו צביעות שמתאימה למדינה דיקטטורית!! זו דמוקרטיה כאשר לצד אחד מותר הכל ולשני כלום??? כמה עוד שקר זורעים לנו בעיניים????
    סגור
  • 1.
    חחח הצלחתם להפיל אותי בפח שוב (ל"ת)
    גרגמל 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • חחחח אחרי הפאשלה של הסופרסל בכרטיסי אשראי (ל"ת)
    מור 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור