דיגיטל וטק

חברות הטכנולוגיה הסיניות בצעד משמעותי נגד אפל וסמסונג

ענקיות הטכנולוגיה הסיניות רעבות לכבוש את השוק של הסמארטפונים המוגדרים כ"פרימיום" ולקחת מענקיות הטכנולוגיה אפל וסמסונג את התהילה. חברת Oppo לדוגמה שחררה את הסמארטפון המתקפל הראשון שלהם ה- "N2 Flip"
מערכת ice | 
Airbnb נוטשת את סין (צילום freepik, pixabay)
ענקיות הטכנולוגיה הסיניות מתכננות לכבוש את שוק הסמארטפונים ולקחת את התהילה מסמסונג ואפל לאחר שהשנה האחרונה הייתה אחת הרעות שידעו חברות הטכנולוגיה בשנים האחרונות. היה ניתן לראות דוגמה לרעב של הענקיות הסיניות בכנס הטכנולוגיה השנתי MWC בו הם הציגו את הטכנולוגיה הכי מתקדמת.
רק בחודש שעבר חברת Oppo שיחררה את הסמארטפון המתקפל הראשון של החברה ה- "N2 Flip" בעלות "פרימיום" של כ- 1000 דולר. כך עשתה גם חברת הענק "Xiaomi" שהשיקה את סדרת הפרימיום שלה ה- Xiaomi 13 וה- Xiaomi 13 pro.
שינוי האסטרטגיה מצד היצרניות הסיניות מגיע על רקע שנת המכירות הנמוכה שהם חוו- הנמוכה ביותר מאז שנת 2013. האסטרטגיה הזו מתאימה גם לממשלה הסינית שמנסה להשתקם ולהחזיר לעצמה את התהילה מאז משבר הקורונה שהשפיע, ועדיין משפיע, על השוק הסיני.
חברת Huawei היא דוגמה לחברה סינית שלה היו את אותן שאיפות והיא אף הצליחה בכך והגיעה להיות חברת הסמארטפונים שדורגה במקום הראשון בעולם בשנת 2020 במכירת סמארטפונים. כל זאת עד שהיא עלתה על הכוונת של הממשל האמריקאי שהטיל עליה סנקציות בחשד לריגול למען הממשלה הסינית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה