דיגיטל וטק

תקלה באייפון 14: כל המכשירים סובלים מבעיה רצינית

אפל הנחתה את עובדיה בסוף השבוע להודות בפני לקוחות זועמים בקיומה של תקלה מעצבנת במכשירים היקרים ביותר שלה שיצאו מהמפעל רק לאחרונה. מה היא מתכוונת לעשות עכשיו?
יאיר מור | 
אפל (צילום freepik, shutterstock)
אם קניתם לאחרונה אייפון 14 פרו מקס – ייתכן שאתרע מזלכם לקבל אחד עם תקלה רצינית ומעצבנת ביותר, שהמוני משתמשים ברחבי העולם מדווחים עליה מזה יותר מחודש.
בתחילת החודש שעבר החלו לצוץ ברשת תלונות על כך שמכשירי אייפון 14 מקס החדשים, הדנדשים והיקרים בטירוף סובלים מתקלה שגורמת לפסים לבנים או ירוקים אופקיים להופיע על המסך לעתים קרובות בעת הדלקתו.
עד מהרה הצטברו המוני דיווחים כאלו, ומאחר שאפל לא סיפקה כל תשובה רשמית, המתלוננים החלו להצליב לבד את המידע קודם כל, מדובר בתקלה מוחלטת – גם איפוס של המכשיר או החלפתו במכשיר חדש בחנות לא פתרה אותה. שנית, משתמשים מתקדמים גילו כי התקלה קשורה ליצרנית המסך – כל המכשירים המושפעים מגיעים עם מסך של LG, שייצורם החל בנובמבר, בעוד אלה המגיעים עם מסך של סמסונג, שנמכרים מאז ספטמבר, עובדים כראוי.
כל מה שה'גאונים' בחנויות החברה היו מוכנים לומר ללקוחות הוא שלא מדובר בתקלת חומרה, שכן לפי האבחון של המכשירים והתוכנות בחנות חומרת המכשירים תקינה. עם זאת, היא לא אמרה שום דבר מעבר לזה – עד סוף השבוע האחרון.
ביום שישי הגיע לאתר MacRumors מזכר ששלחה אפל לעובדיה – ככל הנראה אלה שנמצאים בחנויות ומתמודדים עם לקוחות שמגיעים עם מכשירים תקולים. ההנחיה במייל, במקרה של לקוחות שמתלוננים על הקווים האופקיים המופיעים בעת הדלקת המכשיר, היתה: "אפל מודעת לבעיה ועדכון תוכנה יגיע בקרוב ויפתור את הבעיה".
במלים אחרות: אפל לא מוכנה להתחייב על מועד לתיקון, אבל היא כן מודה שקיימת בעיה, וככל הנראה יודעת איך לפתור אותה בלי להחליף לכל המשתמשים את כל המכשירים עם מסכי LG באלה של סמסונג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה