דיגיטל וטק

תקלת הענק בפרטנר: זה הפיצוי המגוחך שתקבלו

חברת התקשורת ושלושת המשתמשים שתבעו אותה ב-2021 הגיעו לפשרה לפיה היא תשקיע מיליוני שקלים בפיצוי נוסף ללקוחות – אלא שהפיצוי הזה לא בהכרח ישמח אותם
יאיר מור | 
פרטנר (צילום unsplash)
ענקית התקשורת פרטנר הגישה ביום שלישי האחרון לבית המשפט המחוזי בתל אביב הצעת פשרה אליה הגיעה כדי ליישב שלוש תביעות ייצוגיות שונות שהוגשו נגדה בגין תקלת הענק שאירעה בשירות לפני שנתיים בדיוק, כאשר במשך מספר ימים המוני לקוחות לא הצליחו לצפות בטלוויזיה באמצעות פרטנר טיוי.
לפי ההצעה שעליה הסכימו החברה והתובעים בהליך גישור בפני השופט בדימוס יצחק ענבר, שפרש מנשיאות בית המשפט שדן בתיק ב-2017, היא תקציב כ-3 מיליון שקל לפיצוי נוסף של הלקוחות שנפגעו מהתקלה, מעבר לכ-2.55 מיליון שכבר הוקצבו לכך עוד ב-2021. סה"כ תשקיע החברה 5.55 מיליון שקל בפיצוי הלקוחות.
עם זאת, כאשר יורדים לפרטים הם נשמעים הרבה פחות מרשימים: הפיצוי יינתן בדמות פתיחת חבילת ערוצי ספורט 5 פרימיום, שמחירה 49 שקל לחודש, למשך 16 ימים, ולמי שכבר מנוי לחבילה הזו ייפתחו ערוצי ויוה פרימיום וויוה וינטג', שמחירם 29.80 שקל לחודש, למשך 27 ימים. במלים אחרות, כל לקוח יפוצה בסכום של מעט יותר מ-26 שקלים בלבד, וגם זה באמצעות גישה לערוצים שהוא כלל לא רוצה.
פרטנר, מצידה, לא תצטרך להודות באישומים שיוחסו לה – הפרת חוזה, התרשלות, עשיית עושר ולא במשפט, הפרה של חוק הגנת הצרכן והפרת חוק החוזים; אך כן תתחייב לדווח בעתיד באופן מיידי ושקוף על תקלות בשירות, בניגוד לתקלה ההיא שלא דווחה בשום צורה מלבד על ידי הלקוחות עצמם.
את התובעים ייצגו עורכי הדין אורי אמיתי, יאיר שפרן ויצחק אבירם, ואת פרטנר רותי ויסנביק-שאולי ממשרד עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ'. הפשרה דורשת עדיין אישור בית משפט, לאחר תקופה של מספר שבועות שבהם לקוחות אחרים יוכלו להגיש ערעורים על ההסכם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה