דיגיטל וטק

עוקץ על חשבון הבנקים: גם מכם נשדדו אלפי שקלים?

החשודה במעשים השיגה במרמה גישה לטלפונים הניידים של הקורבנות, וחדרה באמצעותם לחשבונות הבנק שלהם  וביצעה העברה של מאות אלפי שקלים באופן דיגטלי לחשבונות בנק שבשליטתה
מערכת ice |  4
בנקים (צילום Magma Images)
יחידת הסייבר ביחידה להב 433 עצרה חשודה בגין הונאות של מאות אלפי שקלים שגנבה מקורבנות תמימים. בחודש האחרון יחידת הסייבר ניהלה חקירה סמויה, במהלכה שוטרי היחידה חשפו שיטת הונאה באמצעותה, החשודה תושבת נתניה בשנות ה-40 לחייה גנבה במרמה מאות אלפי שקלים מקורבנות תמימים.
במהלך החקירה התברר כי החשודה אשר פעלה במספר מקרים, השיגה במרמה גישה לטלפונים הניידים של הקורבנות, וחדרה באמצעותם לחשבונות הבנק שלהם  וביצעה העברה של מאות אלפי שקלים באופן דיגטלי לחשבונות בנק שבשליטתה. 

הבוקר עם המעבר לחקירה גלויה נעצרה החשודה בגין קבלת דבר במרמה, גניבה והתחזות כאדם אחר במטרה להונות ועוכבו שני מעורבים נוספים שאחד מהם הוא בן זוגה של החשודה, בתום החיפוש בביתה היא הועברה לחקירה במשרדי יחידת הסייבר בלהב 433.
עוקץ מהסוג הזה הוא די ידוע, כאשר רק בתחילת השנה המשטרה יצאה באזהרה לציבור, כאשר מסרה כי זיהתה עלייה בעבירות הונאה וקבלת דבר במרמה שמבוצעות בעיקר נגד קהילות יוצאי חבר העמים, באמצעות יצירת קשר טלפוני והתחזות העבריינים לאנשי חוק/ נציגי בנק וחברות אשראי. מגמה זו באה לידיי ביטוי בתלונות המוגשות במשטרה שבמרכזן עומד דפוס פעולה דומה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נוכלים
    דליה 10/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד יעבדו על האנשים מוחלשים שאין להם גב
    סגור
  • 3.
    עקיצה בבנקים
    פטיש ברזל 10/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו מה חדש שזה יוצאיי חבר העמים בקיצור רוסים ? הנוכלים הכי גדולים זה מהעלייה של שנות ה-90 מרוסיה הם הציגו תעודות של ד"ר ופרופסורים. כולם. עד שהתגלו כמה נוכלים שאפילו 1+1=? לא ידעו !!! אבל הם עוקצים את הרוסים הזקנים במיוחד בגלל ידע השפה הרוסית !!!
    סגור
  • 2.
    בית המשפט במקרה הטוב יתן לה שנה
    נחי 10/2022/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ברוטו ועוד חצי שנה היא בחוץ . הפשע משתלם .
    סגור
  • 1.
    הבעיה עונשים קלים בסוף מרחמים על הפושעים (ל"ת)
    אושרי 10/2022/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור